וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת אגייאר נסגרה, יתמוך בהפועל ירושלים

30.8.2009 / 21:54

הספונסר הראשי של בית"ר ירושלים יתמוך גם בקבוצת הכדורסל בסכום של 1.5 מיליון דולר, ובסוף העונה יוכל לרכוש את המועדון

עסקת תמיכתו של גומא אגייאר, הספונסר הראשי של בית"ר ירושלים, בהפועל ירושלים נסגרה הערב (ראשון) סופית לאחר שיו"ר הקבוצה דני קליין הודיע לאגייאר כי העסקה שסוכמה סופית בין הצדדים במהלך השבוע שעבר תצא לפועל. על פי מתווה העסקה יתמוך אגייאר בקבוצה בסכום של 1.5 מיליון דולר העונה, ובסיום העונה ינתן לו הזכות לרכוש את הקבוצה בתנאים שנקבעו מראש. מחר יערכו הצדדים מסיבת עיתונאים חגיגית במעמד ראש עיריית ירושלים ניר ברקת.

הקשר בין אגייאר לבין הנהלת הפועל ירושלים נוצר כבר לפני חודש וחצי במסגרת מאמצי הנהלת הקבוצה למצוא ספונסר שימנע עונה כלכלית קשה לירושלים. על פי ההערכות הגירעון של הקבוצה הוא 8 מיליון שקל, עובדה המקשה על היו"ר דני קליין להעמיד את התקציב שאליו התרגלה הקבוצה בשנים האחרונות. בנוסף לאגייאר גם חברת "אוסם" צפויה לתמוך בקבוצה בסכום של 250 אלף דולר.

הגעתו של אגייאר לירושלים צפויה לפתוח דלת להחתמות שעד כה לא התבצעו בירושלים. עד כה חתומים בקבוצה יובל נעימי, אורי קוקיה, ליאו ליונס, שנחת היום בארץ, ושחקן הנוער גיא דותן. לקבוצה יש סיכום עקרוני עם טרה סימונס ושרון ששון שצפויים לשחק בשורותיה. בין השמות שהוזכרו כחיזוק אפשרי נמצאים פי ג'יי טאקר, שחקן הפועל חולון לשעבר, וקווין פינקני ששיחק בליגה האיטלקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully