וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יריב רוקני חתם בהפועל אוסישקין

17.6.2009 / 9:31

סנטר מכבי אשדוד מהלאומית יורד לליגה הארצית ומצטרף לקבוצה של שרון אברהמי: "בשבילי זו סגירת מעגל, זה כבוד גדול"

הפועל אוסישקין, המועדון שהוקם בעקבות הריסת האולם המיתולוגי של הפועל תל אביב, ממשיכה בהכנות לקראת העונה הבאה בליגה הארצית. אחרי שמינתה בשבוע שעבר את מאמנה של הפועל עפולה, שרון אברהמי, למאמן הקבוצה, החתימו היום (רביעי) באוסישקין את פורוורד מכבי אשדוד בעונה שעברה, יריב רוקני.

רוקני (34, 2.02) החל את הקריירה במדי הפועל חולון ועבר בין היתר בהפועל תל אביב, מכבי גבעת שמואל, מכבי קרית מוצקין, מכבי חדרה, הפועל לב השרון, הפועל גלבוע, בני השרון, בית"ר בנימינה וכאמור בעונה שעברה באשדוד. בלאומית רשם רוקני 11.6 נקודות ו-10.1 ריבאונדים.

"בשבילי זה סגירת מעגל, שיחקתי בהפועל תל אביב בשנות ה-90 ומאז התחברתי מאוד לקבוצה ובמיוחד לאוהדים", סיפר רוקני לאחר החתימה, "הייתי במספר משחקים של אוסישקין בעונה החולפת ואני חושב שיש שם אנשים מדהימים וקבוצה מצוינת שיכולה להגיע רחוק. כבר שנתיים שמדברים איתי מאוסישקין, ידעתי שבסופו של דבר אני גם אנחת שם ואני רואה כבוד גדול להיות חלק מהמועדון המפואר הזה".

מאמן הקבוצה שרון אברהמי הוסיף על הרכש החדש שלו: "יריב הוא השחקן הראשון שרצינו על מנת לחזק את הקבוצה, הוא שחקן קבוצתי שהתרומה שלו מתבטאת הרבה מעבר לסטטיסטיקה. בעונה שעברה הייתי קרוב להחתים אותו בהפועל עפולה ואני שמח שסוף סוף יצא לי לשתף איתו פעולה, אני בטוח שהקהל יתאהב בו מהדקה הראשונה, זה שחקן שיוצאים איתו למלחמה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully