וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי רבי: "מקווה שלא נאכזב את שוחרי כדורסל הנשים"

4.6.2009 / 12:17

מאמן נבחרת הנשים, אלי רבי, מנמיך ציפיות לקראת היציאה לאליפות אירופה. שי דורון: ”הנבחרות בטוחות שינצחו אותנו. זה ריאלי לעלות”

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יותם רונן

נבחרת הנשים של ישראל ערכה הבוקר (חמישי) את האימון המסכם לקראת יציאתה לאליפות אירופה בלטביה הלילה. המאמן הלאומי, אלי רבי, שיחרר מהסגל אמש את הגארדית הצעירה, נעמה שפיר, ובמקומה תצא מירב דורי, שכמעט ולא התאמנה במהלך ההכנה בשל מחלה. הנבחרת תחל את משחקיה באליפות אירופה ביום ראשון הקרוב מול נבחרת בלארוס החזקה ולאחר מכן היא תפגוש את איטליה וצרפת במטרה להשיג ניצחון שיאפשר לה להעפיל לסיבוב השני.

לירון כהן: "הכי חשוב זה שלנו יש ציפיות מעצמינו"

"אני לא יכול להיות שבע רצון שמפסידים ומקבלים בראש. זה קצת עצוב, אבל השתדלתי להתמקד במטרה", אמר רבי לאחר האימון בנוגע להפסדי הנבחרת במשחקי ההכנה. "אין הנחות. אין אפשרות שלא נעלה לשלב הבא. לא נרים ידיים", הוסיף רבי. "יכול להיות שאחרי האליפות מה שאני אומר ייראה הזוי, אבל המסר שלי הוא חד משמעי: אני מקווה שלא נאכזב את שוחרי כדורסל הנשים".

עוזר המאמן, טל נתן, הוסיף: "קראנו את כל הפרשנויות והסיכומים. המשחק מול איטליה, שאנשים קוראים לו הגמר מבחינתנו, לא יהיה הגמר. נוכל להפתיע כבר במשחק הראשון. חיים באליפות הזו מיום ליום. אנחנו הולכים חזק על המשחק הראשון מול בלארוס. אנחנו מוכנים".

לירון כהן: "אנחנו נוסעות לאליפות במגמת עלייה. לי באופן אישי חשוב לייצר כדורסל טוב, להראות שבישראל הכדורסל מתפתח. אנחנו לא מהנבחרות הטובות באירופה, אבל היופי זה שאפשר לנצח בכל יום. לכולם יש ציפיות מאיתנו, אבל הכי חשוב זה שלנו יש ציפיות מעצמינו".

מירב דורי: "עשיתי הכנה קצרה ולא הכי אידיאלית, אבל אני מאמינה בנבחרת. יש לנו נבחרת טובה וההישגים שלנו לא מקריים. הבנות השתפרו ואני מאמינה שברגע האמת נשחק יחד".

שי דורון, שחתמה באלופת רומניה, בטרגוביסטה, הוסיפה: "יש קצת עייפות וירידה בכושר כי האליפות צמודה לסיום העונה, אבל כל הנבחרות עייפות ורעבות. המטרה תהיה לעלות שלב וזה ריאלי מאוד. כל הנבחרות מזלזלות ובטוחות שינצחו אותנו". לגבי התפקיד שלה בנבחרת, הוסיפה דורון: "בשביל הלחץ והמעמד הזה אני עובדת קשה. אנחנו רוצות את הלחץ והאחריות. זה הכיף של לירון כהן ושלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully