וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אק איידסון סיכם במכבי ת"א

15.5.2009 / 14:00

שחקנה של ריטאס וילנה חתם על מסמך הבנות על חוזה לשנתיים. איברהים ג'אבר' שחקן נבחרת בולגריה ורומא, מועמד גם הוא, מקל מתקרב חזרה

הצוות המקצועי של מכבי תל אביב ממשיך בהכנות לקראת פיינל פור הליגה הישראלית, אך גם בכל הקשור לעונה הבאה נרשמות התפתחויות מסוימות. צ'אק איידסון, שחקנה של ריטאס וילנה, חתם על מסמך הבנות עם מכבי, על חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. אם לא יחול שינוי של הרגע האחרון, יצטרף איידסון לאנדרו וישנייבסקי, שכבר סיכם את תנאיו במועדון. טאו ויטוריה גם היא נאבקת על שירותיו של האמריקאי, אך בניגוד לפרסומים שונים, לא הגיעה לסיכום עימו.

בקבוצה ממשיכים לבחון שמות נוספים, אחד מהם הוא איברהים ג'אבר (25, 1.87 מטר), שחקנה של לוטומאטיקה רומא. ג'אבר, בוגר מכללת פנסילבניה, שבר את שיא המכללה בחטיפות, כאשר בעונתו האחרונה בקולג' סיים עם ממוצע של 16 נקודות, 5 אסיסטים ולא פחות מ-4.5 חטיפות למשחק. ג'אבר לא נבחר בדראפט, ואת הקריירה האירופאית שלו התחיל במדי אגלאו היוונית, ממנה עבר לרומא.

בליגה האיטלקית מעמיד ג'אבר ממוצעים של 15.2 נקודות למשחק (65% ל-2, 42% ל-3), 3.4 ריבאונדים, 2.5 אסיסטים ו-2.3 חטיפות למשחק. ב-16 משחקיו העונה ביורוליג סיים האמריקאי עם 10 נקודות ו-2 אסיסטים למשחק.

ג'אבר מחזיק באזרחות בולגרית והוא חלק מנבחרת בולגריה, אותה מאמן פיני גרשון. במוקדמות אליפות אירופה בקיץ שעבר העמיד מספרים של 16 נקודות, 5 ריבאונדים ו-3.5 אסיסטים למשחק. ג'אבר, אחד מחביביו של גרשון, נחשב לסקורר זריז וחודר מצוין, ולשחקן אקטיבי מאוד בצד ההגנתי. למרות זאת, אלן אנדרסון עדיין נחשב למועמד מועדף על פני ג'אבר.

* גל מקל ממשיך להתקרב חזרה למכבי. שמו של השחקן, שהושאל להפועל גליל/גלבוע, עלה לאחרונה בשיחות בין גורמים שונים במועדון, אולם החלטה סופית בעניין טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully