וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת הליגה דורשת: שדרו גם אותנו בערוצים בתשלום

מנהלת ליגת העל תעתור לבג"צ נגד ההחלטה של מועצת הכבלים והלוויין. קופל: "מדובר בהחלטה רעה, שפוגעת בציבור אוהדי הכדורסל"

מנהלת ליגת העל מתכוונת לעתור בימים הקרובים נגד החלטת המדיניות של מועצת הכבלים והלוויין, שקובעת שלא ניתן יהיה לשדר יותר משחקים מליגת ווינר בערוצים בתשלום, בעוד הכדורגל משודר באופן מלא בערוצים מסוג זה.

כידוע, משחקי ליגת העל בכדורסל שודרו במשך שנים רבות בשידורים חופשיים, ללא תשלום, בניגוד למשחקי ליגת העל בכדורגל, אשר למעט משחק אחד משודרים בתשלום של כ-600 שקל בשנה. למרות זאת, מועצת הכבלים והלוויין בראשותו של ניצן חן מתנגדת להמשך השידורים של הכדורסל הישראלי בערוצים הפתוחים והערוצים בתשלום של ערוץ הספורט, תוך החלטה שלטענת המנהלת אינה עומדת במבחן המציאות. אגב, הניצחון המפתיע אמש (שבת) של עירוני אשקלון על מכבי תל אביב שודר בערוץ חמש פלוס לייב.

"מדובר בהחלטה רעה, שפוגעת בציבור אוהדי הכדורסל בישראל ומכאן גם בקבוצות עצמן", קובע אבנר קופל, יו"ר מנהלת ליגת ווינר, שמתנגד נחרצות להחלטת מועצת הכבלים והלוויין להפלות בין הכדורגל לכדורסל: "מדובר בגזילת שידורים מהציבור על ידי המועצה. כמות שידורי הכדורסל תרד במקום לעלות", מוסיף קופל ואומר: "כצעד אחרון לפני פנייה לבג"צ, בכוונתנו לפנות לשר התקשורת החדש משה כחלון ולשרת התרבות והספורט הגברת לימור לבנת, ולבקש את עזרתם על מנת להמשיך את שידורי הכדורסל. אנו אף מתכוונים להגיש בימים הקרובים עתירה לבג"צ כנגד ההחלטה, כדי לאפשר לאוהדי הכדורסל להמשיך ליהנות מערב הכדורסל של ישראל עם משחקים בערוץ פתוח לכל. החלטת המועצה במתכונתה הנוכחית עלולה להחזיר אותנו יותר מעשר שנים לאחור, לימים בהם שודר משחק בודד בלבד במחזור. לא ניתן להחלטה ההרסנית הזו יד ונילחם בה בכל כוחנו".

יושב ראש המועצה לשידורי כבלים ולווין ניצן חן סרב להתייחס לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully