וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיליפ ריצ'י חתם בנהריה, ברונר שוחרר

20.11.2008 / 8:54

בעקבות טרגדיה משפחתית עזב גרג ברונר את הקבוצה של יעקב ג'ינו, ובמקומו הגיע הפורוורד שניהל עם הקבוצה מו"מ ארוך במהלך הקיץ

עירוני נהריה פתחה את העונה בליגת העל בצורה רעה מאוד, ואחרי שספגה ביום שני את הפסדה השלישי ברציפות, החתימה הקבוצה את הפורוורד האמריקאי פיליפ ריצ'י את תנאיו להמשך העונה. ריצ'י יחליף בקבוצה את הפורוורד גרג ברונר שסבל מטרגדיה משפחתית במהלך השבוע האחרון, ויעזוב את הארץ בימים הקרובים.

ריצ'י ניהל מגעים עם נהריה במהלך חודש אוגוסט האחרון, אך המגעים לא הבשילו לכדי חתימה, והוא היה השחקן המועדף על המאמן יעקב ג'ינו. ברונר, שהגיע לנהריה אחרי תקופה תחת שרון דרוקר באוסטנד, איכזב עד עתה עם 10.2 נקודות ו-4.8 ריבאונדים.

ריצ'י (28, 2.03), בוגר מכללת אורגון סטייט, נבחן בעבר במספר קבוצות NBA אך לא הצליח לקבל חוזה. הוא שיחק ב-NBDL מעט לפני שיצא מגבולות ארצות הברית ובעונת 2006/7 שיחק במדי בוסאן הקוריאנית. בעונה שעברה שיחק בלה מאן, בצוותא עם רביב לימונד, שחקנה של נהריה בעונה הנוכחית, רשם ביורוליג 10.5 נקודות ו-3 ריבאונדים למשחק ב-19 דקות בממוצע. בליגה הצרפתית רשם ריצ'י 10.1 נקודות ו-3.7 ריבאונדים למשחק ב-19 דקות משחק.

ריצ'י צפוי לשחק במשחק הליגה הקרוב של הקבוצה מול עירוני רמת גן, אותו הגדירו בנהריה כקריטי. לאחר המשחק תפגוש הקבוצה בקרב קשה מאוד את מכבי חיפה, ובקבוצה מקווים שזה יהיה השינוי האחרון בסגל, לאחר שמתחילת העונה החליפה הקבוצה את הפורוורד אשאנטה ג'ונסון באותו ברונר.

עדכון ראשון: 19.11 21:17

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully