וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי סוכר מתקרב בחזרה לראשון

20.6.2008 / 13:21

שחקנה של עירוני נהריה, שגדל בראשון, נמצא במגעים מתקדמים על חזרתו לקבוצה. היו"ר קליסקי: "יש מאמצים גדולים על מנת להחתים את סוכר"

בתחילת השבוע חתם זיו ארז כמאמן מכבי ראשון לציון, אחרי שבמשך שנים הוביל את מחלקת הנוער של המועדון. בקבוצה החלו לעבוד והשחקן הראשון שאמור להצטרף הוא אבי סוכר, שחקנה של עירוני נהריה. סוכר הביע עניין לשחק בראשון, הקבוצה בה גדל, וראשון מעוניינת לצרפו לצידו של עודד שעשוע שכבר חתום בקבוצה. הצדדים אמורים לסגור את העסקה סופית בימים הקרובים ומשה קליסקי יו"ר הקבוצה אמר היום (שישי) לוואלה! ספורט: "יש מאמצים גדולים על מנת להחתים את סוכר, אך הדברים העדיין לא סגורים".

סוכר בן ה-31, גדל כאמור במחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון אך נאלץ לנדוד לאליצור בת ים, מכבי גבעת שמואל ואליצור אשקלון, לפני שקיבל הזדמנות אמיתית בבוגרים של קבוצת נעוריו. בעונת 2000/01 חזר סוכר לגן נחום, האולם שנמצא מרחק הליכה מביתו, ושיחק בראשון שנתיים, כשהעונה השנייה מסתיימת עם איבוד כדור שלו וירידה לליגה הלאומית. ראשון נשארה בעקבות התפרקותה של מכבי ראש העין, וסוכר עזב כדי להעלות את עירוני אשקלון ליגה. במדי אשקלון הגיע לנבחרת ישראל ושיחק שם עד עונת 2005/6, אז הגיע לראשונה לעירוני נהריה. אחרי עונה בנהריה, ניסה את מזלו באירופה בבי סי קייב, עבר לצסק"א סופיה, ובאמצע העונה חזר לגלבוע/עפולה. העונה חזר לנהריה ורשם מספרים של 6 נקודות ו-3.7 אסיסטים למשחק.

אחת הסיבות המרכזיות לחזרתו של סוכר, היא הגעתו של זיו ארז לקבוצה שאמורה למשוך את שחקני הבית של ראשון בחזרה הביתה. ארז גידל בראשון את סוכר, אפיק ניסים, ארז מרקוביץ', צפריר וולפר וחיים שמעונוביץ'. עד כה בראשון חתומים עודד שעשוע ואיתי לב שימשיכו עונה שלישית ברציפות בקבוצה, ובראשון יש מאמצים על מנת לצרף עוד שני שחקנים ישראלים בכירים. ראשון תעבור העונה מהאולם בגן נחום לאולם חדש שנבנה במערב העיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully