וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפאלוקאס חתם באולימפיאקוס עד 2011

באולימפיאקוס מצהירים כוונות לקראת העונה הבאה. אל ניקולה וויצ'יץ' ואולי גם יותם הלפרין, יצטרף הגארד המצטיין של צסק"א מוסקבה. יאסו!

שש שנים עברו מאז עזב מגע הכסף של תיאו פפאלוקאס את אולימפיאקוס. בעונת 2001/2002 שבה שיחק השחקן בקבוצה הצליחו האדומים מפיראוס לזכות בגביע היווני, אולם אז עזב השחקן המצטיין לשורותיה של צסק"א מוסקבה ובקבוצה נכנסו לתקופת יובש. היום (שישי) הודיעו ראשי המועדון היווני כי במסגרת מגמת החיזוק וההתעצמות שהחליטה עליה הקבוצה לקראת העונה הבאה, יגיע גם תיאו פפאלוקאס לחזק את הקבוצה.

פפאלוקאס (31, 2.00) שמשחק בעמדות 1,2 קנה את עולמו בצסק"א מוסקבה. השילוב עם אטורה מסינה היה קטלני והאדומים ממוסקבה צלחו בקלילות את המאבקים האירופיים. את ההסכם בין הקבוצות סגרו בעל פה ראשי המועדונים והתקווה הגדולה של אוהדי אולימפיאקוס, לראות את תיאו מגיע שוב לקבוצה, התממשה בשלב דיי מוקדם של הקיץ. פפאלוקאס יחתום על חוזה לשלוש שנים והוא ישחק בשורות הקבוצה עד לשנת 2011.

ההחתמה של הרכז המצטיין, שאף זכה בתואר ה-MVP של היורוליג לפני שנתיים, היא חלק ממסע רכש מרשים מאוד שעורכים באולימפיאקוס. פפאלוקאס ישתף פעולה עם ניקולה וויצ'יץ שהועזב ממכבי תל אביב בסוף עונת הכישלון הנוכחית וככל הנראה יהיה זה יותם הלפרין, פליט נוסף של הצהובים, שישלים טריו אימתני בפיראוס בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully