וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון במו"מ מתקדם עם אשאנטה ג'ונסון

18.6.2008 / 13:23

שחקנה של עירוני נהריה בעונה שעברה, שהצטיין בניצחון על חולון בסיבוב השלישי, צפוי להיות השחקן הזר הראשון שחותם בקבוצה של דורסמן

הפועל חולון נמצאת בימים האחרונים במצב לא פשוט. מצד אחד הודיע מיקי דורסמן שללא תמיכה הוא לא יוכל לפתוח את העונה, ומצד שני מנסה הקבוצה להתארגן לקראת העונה הבאה. בימים האחרונים מנהלת חולון מגעים עם שחקנה של עירוני נהריה בעונה שעברה, אשאנטה ג'ונסון, שעשוי להיות השחקן הזר הראשון שמוחתם בקבוצה לעונה הבאה. הפערים בין הצדדים אינם גדולים ונראה כי סיכום ביניהם קרוב, אך חתימה תהיה רק לאחר התבהרות מצבה של הקבוצה בימים הקרובים. מיקי דורסמן, המאמן והבעלים של חולון הגיב לידיעה: "אני לא רוצה לדבר על כדורסל עד לשבוע הבא". נכון לרגעים אלה השחקנים היחידים שחתומים בחולון לעונה הבאה הם אבישי גורדון ועמית תמיר.

ג'ונסון בן ה-32, עשה קריירת מכללות מעניינת כשהספיק לעבור בין שלוש מכללות כאשר באחת מהם היה המחליף של קית' ואן הורן. לאחר שסיים את הקולג' שיחק בנימבורק הצ'כית למשך שלוש שנים ופגש במדיה את עירוני נהריה ביורוקאפ. נהריה התרשמה מהשחקן שחתם בשורותיה בתחילת העונה שעברה. ג'ונסון היה בין השחקנים המובילים בנהריה קלע 13.5 נקודות והוריד 4.4 ריבאונדים למשחק תוך כדי שהוא מוביל את הקבוצה לפיינל פור. בחולון שמו עין על ג'ונסון במשחק הניצחון של נהריה על קבוצתו של דורסמן בסיבוב השלישי אז קלע 22 נקודות.

חברו של ג'ונסון בנהריה, אוטיס היל, עוזב בפעם השנייה את הקבוצה כשחתם היום (רביעי) באודסה האוקראינית. היל ששיחק בקבוצה גם בעונת 2005/6, מצטרף באודסה לליאור ליפשיץ, בראיין טולברט ואדריאן פלדג'ר שיקימו מעין מושבה ישראלית קטנה בליגה האוקראינית.

בנושא אחר - ביום שני השבוע צפויה הפגישה בין מיקי דורסמן, משה קליסקי, יו"ר מכבי ראשון לציון וראש עיריית ראשון לציון מאיר ניצן. בחולון אופטימיים לקראת הפגישה שעשויה להביא לאיחוד, אך גורמים בראשון מסרו כי הסיכוי לאיחוד הוא קלוש. בראשון מעריכים כי סיבת הפגישה היא רצונו של דורסמן לארח את משחקי היול"ב קאפ של חולון באולם בראשון. בתוך כך ממשיכות השיחות בין דורסמן לדיוויד קולברן, בעליה של אליצור נתניה מהלאומית, שעשוי לתמוך בחולון כלכלית בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully