וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליצור רמלה הביסה את בנות השרון 65:86

אליצור רמלה פתחה מבערים והביסה את בנות השרון 65:86 במשחק השני כדי להשוות את סדרת הגמר ל-1:1. סלווין: "אני כאן בשביל האליפות"

כשהגיעה אליצור רמלה למשחק הראשון בסדרת הגמר מול בנות השרון, היא סומנה כפייבוריטית ברורה. אחרי הכל, קבוצתו של אלי רבי עלתה לאחר שניצחה את אלקטרה רמת השרון החזקה, והסגל שלה חזק בהרבה. אלא שדווקא הגארדיות של הדאבליסטית, כמו לייני סלווין, שריל בייקר ושי דורון רשמו הופעה חלשה, ובנות השרון גנבה את המשחק. הערב (חמישי) ענו שלוש הגארדיות של רמלה למבקריהן, והוליכו את קבוצתו של רבי לניצחון גדול 65:86, כשהן עוצרות את בנות השרון על סל שדה אחד בלבד ברבע האחרון, והשוו את הסדרה ל-1:1.

רמלה נטלה את ההובלה כבר בפתיחה, ונראתה כאילו היא בדרך הבטוחה לניצחון קליל, כשהיא עוצרת לחלוטין את כוכבת המשחק הראשון, טנישה רייט. אלא שבנות השרון לא הגיעה לגמר בעזרת שחקנית אחת בלבד, וקיבלה תרומה נאה מאביולה וואברה ששמרה אותן במשחק. הקצב של שתי הקבוצות היה נהדר בשלושת הרבעים הראושנים, אך ברבע הרביעי החלה רמלה לשמור את ההגנה הלוחצת המפורסמת שלה, שברה את קבוצתו של פלח שהרבתה להחטיא ולאבד כדורים, ורצה עד 5:25 ברבע האחרון, כשבנות השרון לא מצליחות אפילו לקלוע סל שדה אחד במשך 8 דקות שלמות. עם יכולת כזאת, אין להן סיבה להופיע למשחק הבא.

מהלך המשחק

אליצור רמלה פתחה בחמישייה עם שריל בייקר, שי דורון, מישל סנואו, קטיה אברמזון, לייני סלווין.

בנות השרון עלתה עם טנישה רייט, אורנית שוורץ, אביולה וואברה, מיסטי וויליאמס, נאדה דוריץ'.

שי דורון שהציגה יכולת חלשה מאוד במשחק הקודם, פתחה בסערה, ו-6 נקודות מהירות שלה העלו את המארחות ליתרון מוקדם, 2:8. וואברה הגיבה ב-6 נקודות משלה, ושמרה את בנות השרון במשחק. קטיה אברמזון ביצעה את העבירה השלישית שלה, ובמקומה עלתה ג'קי ג'ונסון, שמיד קלעה שלשה כדי להעלות ל-11:15. דורון קלעה את הסל הרביעי שלה, אבל דוריץ' סוף סוף הופיעה למשחק, וצלפה שלשה שצימקה ל-3, אבל רמלה לא איבדה את הקצב, ורצה עד 18:23 בסיום הרבע הראשון.

לייני סלווין מצאה את היד מחוץ לקשת עם פתיחת הרבע השני, וג'ונסון שוב הענישה בעצמה, והעלתה את קבוצתה ליתרון 26:33. בנות השרון לא מצאו את עצמן בהתקפה, טנישה רייט קיבלה דאבל טים בכל פעם שהכדור הגיע אליה, ומנגד רמלה המשיכה להעניש. רייט סוף סוף פגעה מחוץ לקשת, והורידה ל-7, אבל בהתקפה לאחר מכן מיד ביצעה עבירת תוקף. בנות השרון לא הצליחו לקחת ריבאונד הגנה, אבל מן העבר השני מיסטי וויליאמס קבעה 35:42 לזכותה של רמלה.

וויליאמס פתחה טוב את הרבע השלישי, עם 4 נקודות מתוך הצבע ושלשה של אורנית שוורץ קבעה 45:47 בלבד לרמלה. אבל דווקא אז קלעה בייקר 5 נקודות רצופות עבור רמלה, ועבירה בלתי ספורטיבית של טנישה רייט על סלווין העלו את המארחות ליתרון 47:56. וובארה המשיכה לעשות צרות לשחקניותיו של אלי רבי, וסל ועבירה שלה, בצירוף שלשה גדולה של שוורץ, השוו את התוצאה. שי דורון חזרה וג'אמפ שלה, בצירוף מסירה נהדרת עם 3 שניות לסיום לסלווין, הורידה את רמלה ביתרון 57:62 לקראת הרבע האחרון.

סלווין פתחה את הרבע הרביעי עם נקודות, אבל בצד השני היא ביצעה עבירה על וויליאמס, ודחפה אותה בתגובה. השופטים לא הענישו את סלווין, ורמלה ניצלה את המומנטום כדי לרוץ עד 57:73, כשמישל סנואו לוקחת ריבאונדים ומשאירה את הגנת בנות השרון ללא תשובה. ריצה של 5:25 של המארחות הוציאה את האוויר מהמפרשים של בנות השרון לגמרי. קבוצתו של פלח לא הצליחה לקלוע אפילו סל שדה אחד במשך 9 וחצי דקות, והפסידה את המשחק.

קלעו לרמלה: ג'קי ג'ונסון 18, לייני סלווין 17, שי דורון 16, שריל בייקר 15, מישל סנואו 10, אינה גורביץ' 6, בראשידה אלוהים וקטיה אברמזון 2 כ"א.

לבנות השרון: אביולה וואברה 19, טנישה רייט 14, מיסטי וויליאמס 11, אורנית שוורץ 7, קטיה לויצקי 5, נאדה דוריץ' 4,
חן נוסל 3, נועה גנור 2.

"אני כאן בשביל האליפות"

המאמן המנצח, אלי רבי, אמר בסיום: "במשחק הקודם דיברנו על זה שסופרים ניצחונות אחד אחד. עשינו את כל הדברים היום טוב יותר ובצורה יותר אגרסיבית. זה לא רק עניין של ביתיות, ככה אנחנו צריכים להמשיך לשחק. במשחק הבא אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו".

השחקנית המצטיינת במשחק, לייני סלווין, אמרה בסיום על עצירתה של טנישה רייט: "טנישה היא שחקנית נהדרת, אבל ידענו שצריך לעצור אותה. אני כאן בשביל האליפות. אני מקווה שנצליח לנצח שם, אבל המשחק השלישי פתוח לגמרי".

שיקי פלאח לעומת זאת, נשמע מאוכזב מאוד מהיכולת של קבוצתו: "20 שניות לסוף הרבע השלישי עשינו מספר טעויות אבל זה לא הזמן להתעסק עם מה היה, אלא לראות את הטעויות ולתקן אותן למשחק הבא. כל נושא האגרסיביות, ששלטנו בו במשחק הראשון ולאורך העונה, לא בא הערב לידי ביטוי. מעבר לכך, שחקניות היו צריכות להיות יותר מעורבות במשחק, ואנחנו לא יכולים להרשות את זה לעצמינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully