וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חולדאי, לא תנצח במאבק הזה"

שגיא ניר

19.5.2007 / 23:12

רוני דניאל השתתף עם מעל אלף אדומים בעצרת למען אוסישקין. ח"כ פינס: "כשקונים משהו ממישהו שלא מוסמך למכור אותו, העסקה בטלה"

גם האופטימיסטים מבין מארגני העצרת למען אוסישקין לא חלמו על למעלה מאלף אדומים, מכל הגילאים, שחברו הערב (מוצאי שבת) לאישי ציבור, חברי כנסת וחברי מועצת העיר שהתגייסו למאבק להצלת האולם.

באירוע, שנערך בחניית האולם השומם וארך כשעתיים, נשאו דברים שחקני עבר של המועדון, ובהם שמעון אמסלם, עופר פליישר וחיים זלוטיקמן, אישי תקשורת אוהדי הקבוצה כמו רוני דניאל ולירון תאני, חברי הכנסת אופיר פינס ורונית תירוש, חברי מועצת העיר גילה הרץ ורון לוונטל, וכן פאר ויסנר, איש הירוקים, שחזר בו מתמיכתו בהריסת האולם.

בסיום קיבל קפטן קבוצת הכדורגל, שביט אלימלך, מהאוהדים גביע הוקרה על תרומתו למועדון באחת עשרה שנותיו באדום.

איש ערוץ 2 רוני דניאל פנה מעל הבמה לראש עיריית תל אביב רון חולדאי, ואמר: "אתה לא תנצח במאבק הזה. זאת לא בושה להודות בטעות שהופכת להיות טרגדיה שדבקים בה בעקשנות בלתי ברורה. אם הדחפורים יהרסו את אוסישקין זה יהיה ניצחון פירוס שלך, כי הם יהרסו גם אותך. הנדל"ן מפנה אותנו ואת האהבה שלנו, ואם לא הבנת את זה אתה לא ראוי להיות ראש עיר".

קפטן הפועל תל אביב בעבר, שמעון אמסלם, פנה את האוהדים, והתייחס למאבקם ב-15 החודשים מאז הריסת תכולת האולם הפנימית: "אתם במאבקכם לימדתם את הפוליטיקאים מהי תרבות דיבור - השטח הזה הוא לא של העירייה אלא שלכם. כל אולם שהפועל תשחק בו יהיה רק אלטרנטיבה עד שנחזור לכאן. אוסישקין תמיד יהיה הבית. אני מרגיש את אותו כאב שהרגשתי לפני שנה כשישבתי שבעה על אבא שלי".

חבר הכנסת אופיר פינס, אוהד הפועל ירושלים, אמר כי "אוסישקין הוא סמל ובית, אבל גם בית ספר לחיים". בהמשך, התיחס שר הספורט לשעבר במרומז לחלקו של יו"ר הפועל ת"א לשעבר שאול אייזנברג בהריסת האולם, כשאמר: "כשקונים משהו ממישהו שלא מוסמך למכור אותו, העסקה בטלה".

המאמן הלאומי, צביקה שרף, שאימן בעבר גם את הפועל תל אביב, סיכם: "חולדאי עושה דבר גרוע, כי אי אפשר להרוס בית של קבוצה בסיסית בכדורסל הישראלי. בכל מקום באירופה כשיש מקום ישן משפצים אותו, אבל דווקא חולדאי, שאמור להיות איש כדורסל ואוהד הפועל, רוצה להרוס. אני לא יודע איך הוא ישן בלילה".

מחר מתכוונים האדומים לחזור לישיבת מועצת העיר, בה יימשך הדיון בנושא אוסישקין שהעלו בשבוע שעבר מספר חבר מועצה. ביום רביעי ה-30 במאי אמור בג"צ לפסוק סופית בנוגע לערעור שהגישו האוהדים כנגד ההריסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully