וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דולב חזיזה פנה לבית הדין העליון בבקשה לבטל את עונשו

עודכן לאחרונה: 14.6.2021 / 17:55

שחקן מכבי חיפה שהורחק לשלושה משחקים על הקריאות "יא גרמנים, יא ניאו נאצים" בחגיגות האליפות מבקש הקלה בעונש מכיוון שלא התייצב לדיון בעניינו בבית הדין ולטענתו נמנעה היכולת שלו לייצג את עצמו. פלקושצ'נקו לא בתכניות

מכבי חיפה הודיעה היום (שני) שדולב חזיזה פנה לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל בבקשה לבטל את ההחלטה להרחיקו לשלושה משחקים, מכיוון שלטענתו הסירוב של בית הדין המשמעתי לדחות את הדיון חרף הסכמת התובע לדחייה ובזמן ששהה השחקן בחופשה בחו"ל מנעה ממנו ייצוג בדיון בעניינו.

כזכור, חזיזה נענש על הקריאות "יא גרמנים, יא ניאו נאצים" בחגיגות האליפות של מכבי חיפה. בבקשתו בנוגע לערעור נכתב: "נמנעה היכולת של השחקן והמועדון לייצג את עצמם, החלטה הפוגעת בכללי הצדק וזכותו של השחקן להגן על עצמו. ‎בית הדין, כידוע, דחה את הסדר הטיעון שהוגש בחתימת תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, מבלי לזמן את התובע ואת המבקש לקיים דיון ולשמוע את הסיבות שהביאו את הצדדים להגעה להסדר".

שחקן מכבי חיפה דולב חזיזה חוגג עם האוהדים. לילך וייס רוזנברג
העונש יבוטל? דולב חזיזה בחגיגות האליפות/לילך וייס רוזנברג

‎עו"ד עופר בן-אסא, היועץ המשפטי של המועדון: "לכל אדם הזכות להגן על עצמו ולקבל את יומו בפני בית הדין, זכות שנמנעה מדולב חזיזה ללא כל סיבה הגיונית. אנחנו נמצאים בעיצומה של פגרה ואין סיבה סבירה להעדיף שיקולים משרדיים על פני שלילת זכות הטיעון של נאשם. אף הסדר העונש מול תובע ההתאחדות, שהבטיח עונש חמור בהרבה מתקדימי העבר, נדחה על הסף על ידי בית הדין המשמעתי, מבלי שנערך דיון לגופו של עניין ושניתנה האפשרות לדולב היכולת לטעון".

בנושא אחר, בעוד שרוב המושאלים החלו אתמול אימוני רשות מי שנעדר מהאימון היה מקסים פלקושצ'נקו. הקשר שרשם עונה טובה במדי הפועל חדרה לא בתוכניות המקצועיות של הצוות המקצועי ולא יהיה בסגל בעונה הקרובה. בשל כך ייתכן והקשר כלל לא יתאמן עם חיפה אך החלטה סופית בנוגע לכך תתקבל שבוע הבא וזאת במידה ופלקושצ'נקו לא ימצא קבוצה עד אז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully