וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-NBA מרוצים מהשינוי, דוראנט: "האולסטאר הכי טוב שהייתי בו"

גם לברון חושב ששינוי הפורמט הוכיח את עצמו: "אני וסטף לקחנו על עצמנו לשנות את אופי המשחק". KD על הפוזשן האחרון, בו מנע מקרי לזרוק: "שמירה נהדרת שלי". סטף: "זו התחלה חדשה"

עריכת וידאו: שניר דבוש

כנראה שכשב-NBA החליטו על שינוי הפורמט לקראת סוף שבוע האולסטאר של 2018, הם קיוו בדיוק למה שהתרחש הלילה (בין ראשון לשני) בלוס אנג'לס, שם הקבוצה של לברון ג'יימס גברה 145:148 על הקבוצה של סטף קרי, והצופים מסביב לעולם זכו לא רק ליהנות ממשחק כוכבים איכותי ומהפנט אלא גם מדרמה גדולה בסיום, לאחר שהמנצחים חזרו מפיגור דו ספרתי ברבע האחרון. לברון סיפק הופעה יוצאת מהכלל, שכללה 29 נקודות, עשרה ריבאונדים ושמונה אסיסטים, וזכה בתואר ה-MVP השלישי בקריירה שלו במשחק האולסטאר.

כוכב קליבלנד הגיע למשחק עם נעלי נייקי ועליהם הכיתוב "יותר מספורטאי", כהתייחסות לסערה שעוררו דברים שאמר לאחרונה על דונלד טראמפ. הוא היה במצב רוח טוב לאורך המשחק, התבדח אפילו עם קיירי אירווינג ונהנה מרגע משפחתי יפה כאשר העלה על הפרקט את שלושת ילדיו בזמן שקיבל את פרס ה-MVP. במהלך המשחק הוא טיפס למקום החמישי בטבלת מוסרי האסיסטים של האולסטאר בכל הזמנים על חשבון אוסקר רוברטסון. כעת, לברון נמצא בטופ 5 מבחינת הופעות, נקודות, אסיסטים ושלשות באירוע הנוצץ של הליגה הטובה בעולם.

עוד בנושא

אולסטאר 2018: הקבוצה של לברון ג'יימס ניצחה 145:148 את הקבוצה של סטף קרי
"עומרי כספי צריך להתחיל לקלוע כדי להיכנס לרוטציה של גולדן סטייט"
לחץ בירושלים: האוהדים התעמתו עם אוחיון וקראו למודי מאור להתפטר

לברון ג'יימס, קיירי אירווינג במשחק אולסטאר. רויטרס
שמו את המשקעים בצד. לברון וקיירי/רויטרס

"אני חושב שאני וסטפן לקחנו על עצמנו לנצל את הפורמט החדש כדי לשנות את הצורה בה המשחק הזה משוחק", הוא אמר, "זה זמן נהדר להיות בחיים, לשחק את המשחק שאני אוהב ולקבל את האפשרות לארח פה את המשפחה שלי".

ההתקפה האחרונה במשחק הייתה מרתקת, ואולי סימלה יותר מכל את השינוי התפיסתי שעשו השחקנים לגבי האולסטאר, לעומת השנים הקודמות. לקבוצה של סטף היו 10 שניות לנסות להשוות את המשחק (היו בפיגור שלוש), אך ג'יימס, קווין דוראנט והאחרים שמו נהדר ומנעו מהם להגיע לזריקה נוחה. KD נשאל בסיום אם הוא וקרי ידברו על כך כשיחזרו לגולדן סטייט וענה בבדיחות: "כן, כן, בטוח. זו הייתה שמירה נהדרת שלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
לברון ג'יימס, סטף קרי במשחק אולסטאר. AP
מרוצים, ג'יימס וקרי/AP

"המשחק היה כל כך טוב, כל כך תחרותי", הוסיף דוראנט, "האולסטאר הכי טוב שהשתתפתי בו. אני שמח שקיבלתי את ההזדמנות הזו. רצינו לשנות את הנרטיב לפיו המשחק הזה הוא בדיחה".

גם קרי הסכים: "הפורמט החדש היה התחלה חדשה. הבנו שאפשר לתת שואו לא רק בתחרות ההטבעות. כל העולם צופה בנו, כי אנחנו 24 השחקנים הכי טובים".

קומיקאי קווין הארט במשחק אולסטאר. GettyImages
קווין הארט/GettyImages

עוד לפני המשחק, סיפקו שני אומנים אמריקאים הופעות משונות, שגררו תגובות רבות מהצופים ומהגלשנים. ראשית, הקומיקאי קווין הארט עלה על הפרקט והגיש מופע סטנדאפ ארוך שלא ממש זכה ליותר מדי צחוק כתגובה. אחריו הגיע תורה של הזמרת פרגי, שסיפקה גרסה מוזרה מאוד להמנון האמריקאי וגררה גיכוחים ברחבי האולם - כולל אחד בולט מאוד מדריימונד גרין שלא הצליח להתאפק.

זמרת פרגי במשחק אולסטאר. רויטרס
פרגי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully