וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "מה שמשנה זה איפה נהיה בסיום העונה. זה מרתון"

21.1.2018 / 22:40

מאמן מכבי תל אביב לא התרגש מהעלייה לפסגה אחרי הניצחון 1:3 על הפועל אשקלון: "השחקנים העלו רמה. כדי לנצח צריך לסבול". ברק יצחקי: "ידעתי שכשאהיה על המגרש אבקיע שערים"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב עלתה הערב (ראשון) למקום הראשון בטבלה לראשונה אחרי 49 שבועות, כשניצחה בנתניה 1:3 את הפועל אשקלון. הצהובים מצאו עצמם בפיגור מפתיע כבר בדקה השביעית, כשדובב גבאי כבש לאורחת, אך אופיר דוידזאדה (15, שער בכורה עבור מכבי תל אביב בליגה), ברק יצחקי (65, שער שלישי ברציפות) ואלירן עטר (87, בפנדל) דאגו להשלים מהפך. ג'ורדי קרויף חילק את הכוחות בין שחקניו, וכעת הוא יוכל להתעסק בלעדית במשחק הגביע מול מכבי חיפה ביום רביעי הקרוב.

מאמן מכבי תל אביב, ג'ורדי קרויף אמר בסיום: "חשוב שאנחנו ממשיכים בדרך שלנו. במחצית השנייה הקצב השתפר, אבל יש לנו הרבה להשתפר. הקשינו על עצמנו כשספגנו שער רך, והיינו צריכים לטפס על הר כדי לנצח. בסוף הגיע לנו לנצח, וצריך להסתכל על המשחק הבא. עבורי להיות במקום הראשון לא אומר כלום, זה לא משנה איפה אתה עכשיו, משנה איפה אתה מסיים את העונה - זה הפרט הכי פחות חשוב במשחק. זה מרתון. כדי לנצח צריך לסבול, והעונה סבלנו הרבה, איבדנו המון נקודות לאורך הדרך, ועכשיו הגיע הזמן להתאושש ולהראות שאנחנו מועמדים לאליפות".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב ניצחה את הפועל אשקלון 1:3

שחקן מכבי תל אביב ברק יצחקי חוגג. יוסי ציפקיס
מקווה להיות ראשון גם בסיום העונה. ברק יצחקי/יוסי ציפקיס

על השינוי של מכבי תל אביב בשבועות האחרונים: "היה רגע שבו כולנו העברנו הילוך, כולנו הבנו שהדברים הלכו בדרך הלא נכונה. היה חשוב להראות אופי, ניסינו למצוא שיטה שתיתן לנו יותר ביטחון בהגנה, ושנוכל לנצח את הקרבות בקישור. בסוף, יותר מהשיטה והכל, השחקנים פשוט העלו רמה. בארבעת החודשים הראשונים לא היתה לנו רוטציה מלאה ועכשיו יש לי כאב ראש, אבל אני מעדיף אותו".

ברק יצחקי הוסיף: "אנחנו יודעים שאשקלון קבוצה מאוד קשה, היו לנו איתם בעיות שנה שעברה וגם השנה. תמיד הם מקשים, זו קבוצה מאוד מאומנת. בסופו של דבר חשוב שניצחנו. אני לא חושב שצריך להצהיר, מכבי תל אביב תמיד שואפת ללכת עד הסוף. לבוא ולהגיד שאנחנו רצים לאליפות בגלל שאנחנו במקום הראשון זה מצחיק. אני מקווה שככה זה ייגמר גם בסוף העונה".

על השיפור שלו ושל קבוצתו לאחרונה אמר: "בחודשיים האחרונים רואים שינוי, בכל המערכים. אנחנו משחקים בשיטה חדשה, משנים שיטות תוך כדי המשחק, מציבים שחקנים במקומות הנכונים. אנחנו מנצחים גם כשזה הולך קשה, אז זה מעולה. אני תמיד שומע את הקשקושים מהצד, תמיד ידעתי שכשאהיה על המגרש אבקיע את השערים שלי. אני אוהב להיות ברחבה וכשאני ברחבה, לשמחתי אני מבקיע".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 1:3 את הפועל אשקלון ועלתה לפסגה

לכתבה המלאה
מאמן הפועל אשקלון יובל נעים. יוסי ציפקיס
"עשינו הכל, זה לא הספיק". יובל נעים/יוסי ציפקיס

מאמן הפועל אשקלון יובל נעים: "תחושות לא טובות, בסך הכל שיחקנו נגד קבוצה הרבה יותר מאיתנו, עשינו הכל. החילופים פגעו בנו, הסגל שלנו מאוד קצר וזה מה שהיה לנו להציע. היום זה לא הספיק, אני מקווה שבהמשך זה כן יספיק. כרגע אלה הכלים שיש לנו, השחקנים ששיחקו עשו את המקסימום והיה קשה מאוד. הרבה דברים לא היו תלויים בנו, חבל על השער השלישי שהיה מיותר. מחלק מהשחקנים הייתי מרוצה, מחלק מאוד מאוכזב. אני מקווה מאוד שנצליח להביא לפחות 3-4 שחקנים בזמן שנותר לחלון ההעברות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully