וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות אוהדי מכבי חיפה התגודדו מחוץ לאצטדיון באשדוד וקיללו

זעם בקרב אוהדי מכבי חיפה אחרי ה-0:0 החלש באשדוד: כל שחקן ושחקן ספג קללות ביציאה, קריאות נזעמות לעבר רמי גרשון ("תוריד את הסרט") והמאמנים ("אתם תורידו אותנו ליגה"). תורג'מן: "מאוכזב מהתוצאה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

עוד ערב חלש למכבי חיפה. הירוקים סיימו הערב (שבת) ב-0:0 רע מול מ.ס. אשדוד במסגרת המחזור ה-19 וראו את האוהדים שלהם שוב מקללים את השחקנים. עם סיום המשחק שחקני מכבי חיפה התקרבו אל מחצית המגרש בו ישבו אוהדי הקבוצה ורצו להודות להם, אבל האוהדים קיללו אותם, סימנו לעברם תנועות מגונות ואמרו להם לא להגיע לאזור שלהם.

עם תום המשחק התקבצו עשרות מאוהדי חיפה מחוץ לחדרי ההלבשה, וקיללו שחקן אחרי שחקן. השחקנים שלא שותפו, גילי ורמוט, עומר דמארי ונטע לביא, העדיפו לא לצאת דרך היציאה הזו ויצאו דרך יציאה צדדית. האוהדים קראו לעבר השחקנים "תתעוררו", "תתביישו", "פחדנים" והמשיכו לשלוח לעברם קללות ונהמות. מי שספג את מירב הקללות היה הקפטן רמי גרשון, אליו קראו האוהדים "תוריד את הסרט". גם גל אלברמן ספג קללות רמות, בעוד למאמנים רוב מאס ואיתי מרדכי צערו האוהדים "אתם תורידו אותנו ליגה".

עוד בנושא:
מ.ס. אשדוד ומכבי חיפה נפרדו ב-0:0 חלש מאוד

רוב מאס מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
לאוהדים נמאס. מאס/קובי אליהו

מאמן מכבי חיפה רוב מאס אמר אחרי המשחק: "אני מאוכזב, כמובן. רצינו לנצח וחשבנו שנוכל לעשות יותר עם המרווחים שהיו לנו במחצית השנייה, אבל החמצנו ממצבים נוחים. מכבי חיפה מועדון גדול, אבל זו עונה קשה עבור כולם וזה נמשך כבר כמה שנים. אנחנו מנסים לעשות שינוי בכל יום, אבל אנחנו זקוקים לזמן, למרות שאני מבין למה יש אנשים חסרי סבלנות".

על עומר דמארי וגילי ורמוט, שלא נכללו בסגל, אמר ההולנדי: "יש לנו הרבה שחקנים והם חוזרים מפציעות. הם צריכים לעבוד קשה כדי להוכיח לי שהם צריכים להיות בסגל". על המרחק מהקו האדום ומאבקי התחתית: "חייבים להסתכל לתחתית ולפקוח עין במקביל על מה שקורה בצמרת. זה המצב כרגע".

מאמן מ.ס. אשדוד עמיר תורג'מן: "מה שחשוב זה ניצול ההזדמנויות ובמשחק הזה אני מאוכזב. חיפה לא הגיעה למצבים יותר מדי, שמרנו על רשת נקייה אחרי הרבה זמן, ומצד שני רצינו גם לנצח. בסך הכל אני יוצא מרוצה מהמשחק".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
סינטאיהו סלליך שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
חלק מהשחקנים העדיפו לצאת מיציאה צדדית. שחקני מכבי חיפה/קובי אליהו
שחקני מכבי חיפה, רז מאיר, סינטאיהו סלליך, אליסון דוס סנטוס. קובי אליהו
אלברמן וגרשון ספגו קללות קשות במיוחד/קובי אליהו
ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
עוד ערב חלש. רוקאביציה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully