וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - הפועל אשקלון: אלירן עטר וטל בן חיים צפויים לפתוח

השניים מיועדים להחליף ב-11 את בלקמן ובאבין המוצהבים. ייני צפוי לחזור להרכב על חשבון שפונגין, דסה יהיה בסגל, קרויף מתלבט בין ריקן לבאטוקיו (ראשון, 20:30, ספורט1)

מחזור 19הסתיים21/01/2018
מכבי תל אביב
  • דוידזאדה (14)
  • יצחקי (65)
  • עטר (87, פנדל)
1:3
  • (7) גבאי
הפועל אשקלון
יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב:

ניק בלקמן וז'אן סילבן באבין ייעדרו מחר (ראשון, 20:30, ספורט1) מסגל מכבי תל אביב בשל צבירת כרטיסים צהובים. אלירן עטר וטל בן חיים צפויים לפתוח במקומם, בעוד המגן הימני אלי דסה צפוי לחזור לסגל אבל ספק אם יפתח בהרכב. שרן ייני שנעדר מהמשחק האחרון בשל מחלה, צפוי לחזור למרכז ההגנה במקום יובל שפונגין. ג'ורדי קרויף מתלבט בין אבי ריקן לכריסטיאן באטוקיו במרכז.

הפועל אשקלון:

הפועל אשקלון תגיע למשחק החוץ מול מכבי תל אביב כאשר במועדון היו קונים מראש תוצאת תיקו כמו בסיבוב הקודם. עוז ראלי ימשיך להיעדר עקב מתיחה ואילו דויד מנגה ימשיך לפתוח על הספסל. דובב גבאי ימשיך ב-11. יובל נעים הזהיר את שחקנים ממשחק האגפים של מכבי תל אביב ובעיקר מחוסר ריכוז של הבלמים. המאמן אמר לקראת המשחק: "המשחק תלוי בעיקר במכבי תל אביב, הם נמצאים בכושר הכי טוב בליגה היום ואנחנו נראינו רע מאוד נגד רעננה. נצטרך להיות מרוכזים, לעמוד נכון ולדעת לנצל מצבים כדי לחזור עם משהו מהמשחק הזה".

שחקן מכבי תל אביב אלירן עטר. ברני ארדוב
יקבל מקום לצד קיארטנסון. אלירן עטר/ברני ארדוב

טריוויה

* הפועל אשקלון ניצחה את מכבי תל אביב (0:1 משער של הרומני סמיר זמפיר) במפגש הראשון ביניהן בליגת העל לפני 20 שנה, אבל הפסידה בחמישה משבעת הבאים.

* בעונה שעברה נמנעה אשקלון לראשונה מהפסד חוץ מול מכבי תל אביב עם 0:0, אך היא עדיין מחפשת שער ראשון מול הצהובים כאורחת. אם תכבוש, זה יהיה גם השער ה-100 שלה בליגת העל.

* לאלירן עטר יש יריבה אחת מולה כבש יותר מאשר שיחק, וזוהי הפועל אשקלון. יש לו חמישה שערים נגדה בארבעה משחקים, ובכולם הוא היה בצד המנצח.

* מכבי תל אביב מגיעה אחרי שבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות. סך הכול היא ברצף של 12 משחקים ללא הפסד, ובזירה המקומית לא נוצחה מאז ההפסד 2:1 בבאר שבע לפני כשלושה חודשים.

הרכבי הקבוצות

שופט: דניאל בר נתן
אצטדיון: נתניה
קהל: 8467

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully