וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה - מכבי נתניה: ארבייטמן לא בסגל, החתימה ברעננה מתקרבת

למרות מכת הפציעות אצל המלאבסים (אהדנני, סומא, פסר, צעירי ודנינו), החלוץ לא מתלבש ויחתום בתחילת השבוע. דראפיץ' דרוך: "משחק חשוב מאוד, רוצים פלייאוף עליון" (א', 19:00, 5 לייב)

מחזור 19הסתיים21/01/2018
מכבי פתח תקוה
  • פירס (72, פנדל)
1:1
  • (64) תירם
מכבי נתניה

מכבי פתח תקוה:

הקבוצה של שרון מימר סובלת ממכת פציעות לקראת המשחק מול מכבי נתניה מחר (ראשון, 19:00, ספורט 5 לייב). בנוסף לעידן אהדנני שלא התאמן השבוע ולרישאר סומא שלא נטל חלק באימון המסכם, גם עומר דנינו, לירוי צעירי ונאור פסר ימשיכו להיעדר. שלומי ארבייטמן לא ייכלל בסגל למשחק, עדות נוספת לקראת החתימה המתקרבת ברעננה עליה פרסמנו בשבוע שעבר. בעקבות ההיעדרויות הרבות, אורי מגבו יפתח כמגן שמאלי ויובל שבתאי, שהתנצל בפני האוהדים ונשאר בקבוצה, יוצב מרכז השדה. השוער צחי גיגי ימתין שוב על הספסל אך אין כוונה לשחררו.

מכבי נתניה:

בקבוצה רואים במשחק מול מכבי פתח תקווה כאחד החשובים העונה, שכן יש חשש מאיבוד המקום השישי וצמצום הפער מצד המלאבסים לשלוש נקודות. המאמן סלובודאן דראפיץ' אמר: "מדובר במשחק חשוב מאוד לקראת הפלייאוף העליון. עבדנו קשה כל השבוע על תיקון הטעויות שלנו מהמשחקים הקודמים, בעיקר ההגנתיות, ומקווים שנחזור לראות את אותה מכבי נתניה שכולם התלהבו ממנה. לפנינו שלושה משחקים (מכבי פתח תקווה, אשדוד בגביע ובית"ר ירושלים) בשמונה ימים, נדע לחלק את העומס בין השחקנים כדי שנגיע כמה שיותר רעננים לכל משחק ומשחק מבלי לזלזל וללמוד לעומק כל יריבה. בתחילת העונה דיברנו על התבססות בליגת העל, עכשיו, כשאנחנו מרחק נגיעה משם, אנחנו רוצים להתברג בפלייאוף העליון, וזה עובר דרך המשחק בפתח תקווה".

סלובודן דראפיץ' מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
דרוך. דראפיץ'/ברני ארדוב

טריוויה

* 111 מפגשים היו בין הקבוצות בליגה הבכירה. מכבי נתניה מובילה 39:40 בניצחונות, ועוד 32 משחקים הסתיימו בתיקו.

* מאז תפס את המקום בשערה של מכבי פתח תקוה, יוסי גינזבורג שומר על רשת נקייה. סך הכול מדובר ב-300 דקות העונה (שני משחקי ליגה ועוד 120 דקות בגביע) שמצטרפות ל-121 מסוף העונה שעברה, כך שגינזבורג לא ספג כבר 421 דקות.

* מכבי פתח תקוה חיברה לראשונה העונה שני ניצחונות. שלושה ברצף לא היו לה מאז מרץ אשתקד.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

הרכבי הקבוצות

שופט: גל לייבוביץ'
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
קהל: 1600

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully