וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובודן דראפיץ: "סגל הוא חלומו של כל מאמן, הוא אוהד, אבא ואח"

18.1.2018 / 17:05

מאמן מכבי נתניה העניק ראיון לאתר הרשמי: "ערן לוי? יש שחקנים שצריכים לקבל יחס שונה, לא בא לחנך אותו. ההגנה במשחקים האחרונים מאכזבת. משגע אותי שאנחנו לא כובשים במצבים נייחים"

סלובודן דראפיץ' מאמן מכבי נתניה עם הקפטן ערן לוי. שלומי גבאי
"הוא קרוב אלי יותר מכל שחקן". דראפיץ' וערן לוי/שלומי גבאי

מאמן מכבי נתניה, סלובודן דראפיץ', העניק היום (חמישי) ראיון לאתר הרשמי של המועדון, וסיפק מספר אמירות מעניינות מאוד לגבי אייל סגל, ערן לוי, חלוקת העבודה עם שי ברדה, השאיפות והיכולת של הקבוצה.

אין ספק שהגנתית אנחנו צריכים להשתפר", הודה, "אם שם נשפר את עצמנו, אנחנו יכולים להיות בצמרת הגבוהה. בחלק הקדמי אנחנו מבקיעים באחוזים גבוהים מאוד, אנחנו מקום שני בהקעת שערים, ומובילים את הליגה ביצירת מצבים. ההגנה במשחקים האחרונים מאכזבת אותי, והכוונה לא רק לשחקני ההגנה אלא למשחק ההגנה של כל הקבוצה. אם הייתי מצרף מישהו? אין הרבה ישראלים טובים בהגנה. תסתכל על הנבחרת – גם שם ההגנה חלשה. יש לי סבלנות, מאמין שדרך אימונים נוכל לשפר את משחק ההגנה שלנו. יחד עם זאת, אם נצטרך להחליף שחקן או שניים, נעשה את זה".

על השאיפות לעתיד: "הכל פה קרה מאוד מהר: העליה וההתבססות בצמרת העונה. זה כמו לטוס לחלל ובכלל אין לך ציוד. יצאנו לדרך והגענו רחוק בהרבה מכפי שציפינו. יש פה אנשים שעובדים מסביב לשעון כדי להפוך את המועדון לכזה שיוכל לזכות באליפות בעונות הקרובות. כדי לקחת אליפות צריך עוד הרבה עבודה סביב הקבוצה, ולא רק בסגל עצמו. יש לנו פלוס אחד גדול – הנוער שלנו במקום בו הוא צריך להיות, ואנחנו כמאמני בוגרים מסתכלים לכיוון הנוער כל הזמן. יש קבוצות שמוציאות סכומים מטורפים בארץ, ואנחנו רוצים להוכיח שכסף הוא לא הדבר הכי חשוב שיש, ומסתכלים אחרת על הדברים. אנחנו נמצא את הדרך הנכונה שלנו כדי להגיע להצלחה".

עוד בנושא

הפועל באר שבע: הקשר הרומני אדריאן פופה מועמד להצטרף
גל אלברמן: "לב ונשמה הם סיסמאות, אנחנו צריכים לשפר את היכולת"
טל בן חיים: "קשה לשבת על הספסל, אבל לא רואה את עצמי עוזב"

אייל סגל, בעלים מכבי נתניה. יוסי ציפקיס
אייל סגל/יוסי ציפקיס

על ערן לוי: "יש שחקנים שצריכים לקבל יחס שונה. בכל מקום בעולם שחקן מוביל מקבל יחס אחר. כשאתה הולך עם הקפטן שלך, אין ספק שהוא צריך לקבל יחס אחר. הוא שומר על חדר ההלבשה, הוא קרוב אלי יותר מכל שחקן, הוא צינור להעברת מסרים. הוא מנהיג את הקבוצה. נתקלנו לא מעט במקרים שהוא שיחק לא טוב, ואוטומטית הייתה לנו פחות מנהיגות על המגרש. כשהוא טוב הקבוצה טובה, וכשהוא תופס יום לא טוב, זה משפיע. ברור לי שהוא טיפוס מאוד אמוציונלי, ולא תמיד זה נראה טוב מהצד. אני לא בא לחנך את ערן לוי, הוא ילד גדול. ערן זה ערן לטוב ולרע. לעתים זה נראה לא יפה לעין, אבל זה סוג הבן אדם והאישיות שלו. מי שמכיר את ערן יודע שהוא עושה הכל למען הקבוצה והחברים. המועדון החליט ללכת איתו לעוד עונה לפחות, ואני חושב שזו החלטה נכונה. יש פה קבוצה צעירה, צריכים שחקנים דומיננטיים כמו ערן לוי כדי לעזור לנו. אחרי שהוא יעזוב רק אז נוכל לדעת מי יהיה המנהיג הבא, והאם ערן ישאיר אחריו אחד כזה. קבוצה בלי מנהיג לא יכולה לשרוד, אני רואה את זה במקומות אחרים – יש קבוצות שהיו מאוד רוצות שיהיה להם מנהיג כמו ערן. אני מאוד מרוצה ממנו, והוא עושה מה שאני צריך ממנו".

על אייל סגל: "חלום של כל מאמן שיהיה לו בעלי קבוצה כמו אייל. אוהד, אבא, אח – כל מה שצריך אתה תקבל ממנו. הוא רואה את ההשקעה של הצוות והשחקנים ואני מקווה מאוד שאנחנו מחזירים לו כמו שצריך. אני בורכתי להיות מאמן במועדון שהאיש הזה הוא הבעלים שלו. מאחל לכל מאמן בעלים כמו אייל".

על העובדה שבמחצית השנייה שי ברדה עומד על הקווים: "אני דומיננטי גם כשאני על הספסל במחצית השניה. יש כאלה שחושבים שרק מי שעל הקווים הוא המאמן. פעם היו מנהלים משחק בישיבה על הספסל. לא כל מי שעומד על הקו זה אומר שהוא מנהל את המשחק. חוץ מזה, אם אתה צריך לנהל את המשחק בזמן שהוא מתרחש זה אומר שלא התכוננת כמו שצריך. ההכנה מבחינתי היא לפני המשחק, ולא לצרוח מהקווים. הקבוצה צריכה לשחק טוב כשאני עומד או כששי עומד".

"משגע אותי שאנחנו לא כובשים במצבים נייחים", אמר דראפיץ', "יש לנו שחקנים גבוהים ומרים טוב ואנחנו לא מנצלים את זה. אין לי מה להגיד יותר מדי – חייבים לשפר את זה ולייצר יותר מצבי הבקעה ממצבים נייחים.לגבי הספיגות, אותו הדבר – עובדים על זה, מחלקים שמירות, ועדיין סופגים שערים ואסור שזה יקרה. מודעים לכך וחייבים לשפר את הריכוז במצבים הללו, נותנים על כך את הדעת באימונים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully