וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א דרוכה לקראת הכוכב האדום: "יהיה מאבק, כולם מודעים לכך"

18.1.2018 / 10:45

אחרי התבוסה המשפילה מול אולימפיאקוס ועם מספר שחקנים שסוחבים פציעות, הצהובים חייבים ניצחון על הסרבים (21:05). מייקל רול הודה: "לא היינו טובים הגנתית ביוון, הפוקוס על הכוכב"

one

1. לאחר שהושפלה ביוון מול אולימפיאקוס בתוצאה 94:64, מכבי תל אביב תנסה להתאושש במשחק הביתי הערב (חמישי, 21:05) מול הכוכב האדום בלגרד. מאזנה של מכבי תל אביב ביורוליג עומד על תשעה ניצחונות מול תשעה הפסדים והיא ניצבת בפני קרבות קריטיים על הכניסה לשמונה הגדולות של המפעל.

המאמן והצוות המקצועי אמנם הדגישו בפני השחקנים כי "הגנה כזאת לא מקובלת", אולם עבדו במקביל על הפן המנטלי, כדי שלא יגיעו שפופים למשחק הערב. "זה משחק חשוב מאוד ,יהיה מאבק והשחקנים מודעים לכך ", אמרו במכבי. "כבר לאחר המשחק השחקנים 'קיבלו על הראש' על ההגנה והריבאונד, אספקט בו היינו חזקים יותר והמאמן אמר לשחקנים שהוא מצפה לשיפור בכך. אבל נאמר להם שחייבים לבוא, להילחם ולהיות דרוכים מול הכוכב האדום", סיפרו בקבוצה .

שחקן מכבי תל אביב נוריס קול. ברני ארדוב
רוצה לחזור ליכולת הטובה שלו. נוריס קול/ברני ארדוב

2. הצהובים מגיעים לא רק חבולים מנטלית אלא גם פיזית, רוב השחקנים שנפצעו יקחו חלק במשחק היום אולם עדיין לא בכושר פיזי אופטימלי. בקבוצה מספרים כי נוריס קול, ששב מפציעה התקשה לעמוד באינטנסיביות במשחק. מייקל רול עדיין סובל מהפגיעה בכתפו כשג'ון דיברתולומאו, שסבל מ"רגל עץ", נבדק על ידי רופא הקבוצה . דיאנדרה קיין, שהוחלף כאמור במהלך המשחק מול אולימפיאקוס בשל חשש למתיחה במפשעה, עבר בדיקת אולטראסאונד בה לא נמצא נזק ממשי אולם רובם מרגישים היטב עדיין את הכאב בגופם.

בגלל המצב הפיזי של הקבוצה, מכבי הגיעה אמש הישר משדה התעופה לאולם, שם ערכו אימון קליעות בלבד, וגם זה בסגל חסר. ג'ונה בולדן, אגב, השתתף באימון הקליעות. היום יעברו השחקנים תדריך וידאו, שם יציג הצוות המקצועי את הטעויות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מייקל רול שחקן מכבי תל אביב מול ריקי היקמן שחקן באמברג. יוסי ציפקיס
אין מקום לטעויות. מייקל רול/יוסי ציפקיס

3. ומה אומרים השחקנים עצמם? מייקל רול הדגיש: "נתמקד בתכנית המשחק, ננסה להתאושש ופשוט לשחק קשוח במשך 40 דקות. בשני המשחקים האחרונים לא היינו טובים הגנתית. נתמקד בכך.

על התבוסה שספגו ביוון הוסיף רול: "אני חושב שהם שיחקו נהדר, לצערנו הם עלו להפרש גבוה כבר בשלב מוקדם של המשחק ובגלל העובדה שהיינו 48 שעות לפני המשחק הבא שלנו לא יכולנו לסגור את הפער. לא שיחקנו טוב והם שיחקו טוב, זה כל הסיפור. עוד לא ראיתי את הוידאו, כרגע הפוקוס הוא הכוכב האדום".

"בעיות מאצ' אפ עם אולימפיאקוס? התמודדנו טוב איתם במשחק הראשון, אז זאת לא הייתה הבעיה. ההפרש הגדול היה כי היה לנו משחק רע". השחקן התייחס ללוח הזמנים הצפוף : "זה כיף, זה המקצוע שלנו, אנחנו אוהבים את זה, אף אחד לא מתלונן על הקושי שבדבר, אנחנו זוכים לשחק כדורסל. ככל שהעונה מתקדמת מרגישים את זה פיזית עם העייפות והפציעות אבל כולם מרגישים את זה כי כל הקבוצות ביורוליג משחקות את אותו מספר משחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully