וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "זה המשחק הכי גרוע שלנו העונה, שום דבר לא הלך לנו"

16.1.2018 / 23:05

מאמן מכבי תל אביב סיכם את התבוסה בשלושים הפרש לאולימפיאקוס: "היינו מאוד רכים והם אגרסיביים. הניצחון הגיע להם. במהלך המשחק הבנו שאין לנו סיכוי". דשון תומאס: "הם קלעו המון בצבע"

נבן ספאחיה מאמן מכבי תל אביב. GettyImages
"חילקנו דקות". ספאחיה/GettyImages

מכבי תל אביב ספגה הערב (שלישי) הפסד קשה ביורוליג, כשהובסה 94:64 על ידי אולימפיאקוס היוונית, שהייתה גדולה על שחקניו של נבן ספאחיה. מאזנם של הצהובים עומד כעת על 9:9 והם ניצבים בפני בקרבות הכרעה על הכניסה לשמונה הגדולות של המפעל. הם יצטרכו להתאושש מהר, כי מצפה להם כבר ביום חמישי הקרוב משחק ביתי נגד הכוכב האדום בלגרד והאקס טיילור רוצ'סטי. במהלך המשחק דיאנדרה קיין הרגיש מתיחה במפשעה וירד לקבל טיפול.

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה היה מאוכזב בסיום ואמר: "אני רוצה לברך את אולימפיאקוס על הניצחון. הם שיחקו כדורסל יותר טוב היום. זה היה המשחק הכי גרוע שלנו העונה. כל מה שניסינו לעשות לא הלך לנו. אנחנו היינו רכים מאוד והם היו אגרסיביים ובהחלט הגיע להם לנצח".

המאמן הקרואטי המשיך ואמר: "במהלך המשחק הבנו שאין לנו שום סיכוי וויתרנו על שחקני החמישייה שלנו ונתנו לשחקני הספסל לשחק יותר מהרגיל. חשבנו יותר על דקות המשחק ועל האופן שבו צריך לחלק אותן. זאת כדי להיות ערוכים למשחק הבא שלנו".

הפורוורד דשון תומאס הוסיף: "ניסינו להתחרות מולם, אבל הם קלעו המון נקודות בצבע. אבל המשחק הבא כבר מעבר לפינה. צריך לבוא ביום חמישי ולתת משחק טוב".

עוד בנושא
יורוליג: מכבי תל אביב הושפלה 94:64 על ידי אולימפיאקוס באתונה
יורוליג: חימקי מוסקבה גברה 70:79 על הכוכב האדום בלגרד
הפועל חולון הפסידה 95:93 לקרשיאקה והודחה מליגת האלופות של פיב"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully