וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה לא תצרף שוער. לחץ על ארבייטמן לעזוב

14.1.2018 / 8:42

אחרי הפניה לגורש, במועדון החליטו: גינזבורג וגיגי ("מכיר את הסיטואציה") יתחרו. החלוץ שקיבל אור ירוק לעזוב נכלל בסגל ברגע האחרון. טאדה לא מצא קבוצה, במועדון שוקלים לא לצרף זר. מעקב אחר בניון

שוער מכבי פתח תקוה צחי גיגי. לירון מולדובן
מכיר את הסיטואציה ויידע איך לצאת ממנה. צחי גיגי/לירון מולדובן

אחרי הדיבורים על עתידו של שרון מימר והתמיכה שקיבל מראשי המועדון, מכבי פתח תקוה צברה שני ניצחונות רצופים ומשיחות על מאבקי הישרדות היא נמצאת כעת שש נקודות מהפלייאוף העליון. הקבוצה של שרון מימר שקלה לערוך מספר שינויים בינואר, אך נראה כי חלקם ישתנו בעקבות שני הניצחונות האחרונים. כך למשל, אחרי הפניה להפועל באר שבע בנוגע לדודו גורש, במועדון החליטו לא לצרף שוער. יוסי גינצבורג רשם אתמול משחק מצוין ושמר על רשת נקייה בפעם השניה ברציפות, ובמועדון לא רוצים לשחרר את צחי גיגי. "הם יתחרו. צחי שוער מצוין, אבל סבל מירידה מסוימת. אין ספק שהוא עוד יחזור לשער. אנחנו רוצים אותו איתנו", אמרו במועדון. בסביבתו של גיגי לא אהבו את הגישושים אצל שוערים אחרים. "צחי מכיר את הסיטואציה ויידע איך לצאת ממנה", אמר אחד מחבריו בקבוצה.

מנגד, במועדון לוחצים על שלומי ארבייטמן לעזוב את הקבוצה. אתמול החלוץ קיבל מסר נוסף משרון מימר, כששוב לא נכנס אפילו כמחליף. לפני פרסום הסגל, שקל מימר לכלול את תאי בריבו הצעיר ב-18 במקום ארבייטמן, אך החלוץ שעלה מהנוער לא היה כשיר במאת האחוזים והוחלט שינוח. בניגוד ליובל אבידור שלא שיחק, ושותף במחזורים האחרונים, ארבייטמן כבר קיבל אור ירוק לעזוב וניהל משא ומתן עם הפועל תל אביב והפועל אשקלון, שלא הצליח בשל הדרישה שלו לקבל חוזה לעונה וחצי. גריגורי טאדה אמנם לא מצליח למצוא את הרשת, אבל במועדון היו מרוצים מההשקעה שלו אתמול. אחרי שהבהירו שרישאר סומא יישאר והודיעה לסוכנו של טאדה לחפש קבוצה אחרת, במועדון שוקלים להשאיר את החלוץ הצרפתי בסגל ולא להחתים זר שישי. במקרה כזה, ינסו במועדון לצרף שחקנים ישראלים – שחקן הגנה שיחפה על ההיעדרות של עומר דנינו ונאור פסר הפצועים, או שחקן התקפה שישוחרר בהמשך החלון. במועדון נפגשו עם סוכן השחקנים אפי סופר, בנוגע לחלוץ רועי זיקרי, אך לא מוכנים לשלם על כרטיס השחקן שלו וירצו לקבל אותו רק בחינם. גל לוי אמור לעזוב לראשון לציון.

עוד בנושא

מכבי פתח תקוה ניצחה 0:2 את בני סכנין בחוץ
סכנין מנסה להחתים את גיא לוזון, גישושים אצל יוסי בניון

שלומי ארבייטמן שחקן מכבי פתח תקוה. אדריאן הרבשטיין
ייכנע? שלומי ארבייטמן/אדריאן הרבשטיין

"לא יהיה קל לעקוף את נתניה, כי היא קבוצה מצוינת. אבל אם נמשיך ככה, הכל אפשרי. אני שמח שהתגברנו על המשבר הזה", התייחס מימר לאפשרות שהקבוצה שלו תתחרה בהמשך על הפלייאוף העליון. לידור כהן, שענד אתמול את סרט הקפטן לאור הספסול של גיגי ופציעת פסר, סיכם: "שמח שיצא לנו לא לספוג שבוע שני ברציפות. אני שמח שניצלנו מצבים, כשאתה כובש אתה מנצח. כרגע אנחנו לא מסתכלים על הפלייאוף העליון. אם נצליח להגיע לשם, נהיה מאושרים. התחלתי את העונה פחות טוב, מאז ששרון הגיע אני משחק יותר ונותן יותר לקבוצה".

במועדון עוקבים אחר ההתפתחויות בנוגע ליוסי בניון. קשר בית"ר אמר לחבריו כי יישאר בקבוצה עד תום העונה, אך בעקבות הבלאגן בבית"ר והמחלוקות לגביו, במועדון נערכים לאפשרות שיעזוב. אם זה יקרה, תוגש לשחקן הצעה רשמית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully