וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "היו לנו החמצות מטורפות, אבל לפחות זה בא עם ניצחון"

מאמן בני יהודה היה מתוסכל מכמות ההחמצות של שחקניו, אבל היה שבע רצון מה-1:2 מול הפועל עכו: "להפוך פיגור במשחק כזה זה משמח מאוד". אלדד שביט: "אנחנו נצטרך לחזק את הסגל כדי להישאר"

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. קובי אליהו
יוסי אבוקסיס/קובי אליהו

בני יהודה הוציאה הערב (שבת) הרבה אוויר כשהצליחה לחזור לכבוש אחרי 363 דקות ברציפות והפכה פיגור ל-1:2 מול הפועל עכו במשחק שפתח את המחזור ה-18 בליגת העל. בן אז'ובל העלה את עכו ליתרון בדקה ה-16, צמד של מאוויס צ'יבוטה (54 ו-78) עם שני ריבאונדים סידר לזהובים שלוש נקודות. אלמוג בוזגלו נפצע והוחלף בשלב מוקדם בקבוצה של יוסי אבוקסיס, גם בן תורג'מן נפצע.

עוד בנושא:
בני יהודה ניצחה 1:2 את הפועל עכו

מאמן הפועל עכו אלדד שביט אמר: "אני חושב שזה משהו שחוזר על עצמו, ברבה משחקים אנחנו פותחים טוב ואחר כך יש דעיכה גדולה. זה חוזר על עצמו וגורם לנו לספוג הפסדים. אנחנו חייבים עזרה, צריכים לחזק את הקבוצה בצורה משמעותית, הסגל חייב להשתנות. אם הוא ישתנה, אני מאמין שנוכל למשוך מומנטומים בצורה טובה יותר".

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס: "להפוך פיגור במשחק כזה זה טוב. במחצית השנייה הייתה שליטה מוחלטת והגענו לאינספור מצבים והיו החמצות מטורפות. אבל ברור שאני שמח שעשינו מהפך וניצחנו במשחק. זה לא פשוט להיות בפיגור בליגה הזו ולחזור במחצית השנייה כך. החוכמה היא לדעת לצאת מפיגור. טוב שההחמצות באות בניצחון ולא במשחקים אחרים, אז אני פחות עצבני. ולסקיס היה בתקופה שכל כדור נכנס, היום הוא היה טוב אבל הכדור לא נכנס והשוער שלהם נתן משחק מצוין. אנחנו שמחים שאנחנו נמצאים באזור שבו אנחנו נמצאים, אני שמח שאנחנו עושים עבודה טובה, השחקנים משקיעים. צריך לדעת להמשיך כי בליגה הזו אם אתה נרדם לרגע, ירדפו אותך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully