וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו מדריד ניצחה 0:1 אל אלאבס ועלתה למקום השני

שער ליגה ראשון של פרננדו טורס (75) אחרי כשבעה חודשים סידר לקולצ'ונרוס ניצחון חמישי בששת המשחקים האחרונים. הם עברו את ולנסיה, שהפסידה 2:1 לאייבר. בילבאו - סוסיאדד 0:0

רויטרס

המחזור ה-16 בספרד נפתח אתמול (שישי) עם סביליה, שסיימה ב-0:0 חלש עם לבנטה, כאשר היום נערכו שלושה משחקים נוספים. סגנית המוליכה, ולנסיה הפסידה 2:1 בחוץ לאייבר, אתלטיקו מדריד עשתה את שלה עם 0:1 ביתי מול אלאבס והדרבי הבאסקי - אתלטיק בילבאו מול ריאל סוסיאדד הסתיים ב-0:0 מאכזב.

פרננדו טורס שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
טורס חוגג את השער/רויטרס

אייבר - ולנסיה 1:2

סגנית המוליכה התאוששה במחזור הקודם מהפסד הבכורה שלה העונה, עם ניצחון קשה על סלטה ויגו, אך הערב נחלה הפסד חוץ שני ברציפות ולא מול אחת מאריות הליגה, מה שעלול להרחיק אותה עד כדי שמונה נקודות מברצלונה שתארח מחר את לה קורוניה. טקאשי אינוי הקשר היפני הקפיץ את הקהל המקומי עם שער יפה בדקה ה-49, סנטי מינה השווה זמנית (57), אך המילה האחרונה הייתה שייכת לג'ואן ג'ורדן שכבש את שער הניצחון בדקה ה-87 והעניק לקבוצתו ניצחון רביעי בחמשת המשחקים האחרונים בליגה.

אתלטיקו מדריד - אלאבס 0:1

זה הלך קשה, הם עבדו בשביל זה ושום דבר לא בא להם בקלות, אבל גם כך הקולצ'ונרוס הצליחו לרשום ניצחון שביעי בתשעת המשחקים האחרונים שלהם בכל המסגרות וחמישי בששת המחזורים האחרונים בליגה. השער היחיד במשחק הגיע בדקה ה-75. שימה ורסאליקו העביר כדור רוחב נהדר והשאיר לפרננדו טורס רק לדחוף את הרגל שלו ולהמשיך פנימה מול שער ריק. שער ליגה ראשון של אל ניניו מאז 21 במאי ועוד שלוש נקודות יקרות לאתלטי. אלאבס מתחת לקו האדום עם 12 נקודות מ-48 אפשריות. מה שמשמח את דייגו סימאונה כנראה יותר מכל דבר אחר הוא כמובן טור שערי החובה של הקבוצה שלו שספגה רק שבעה שערים בליגה עד כה.

אתלטיק בילבאו - ריאל סוסיאדד 0:0

צפו בתקציר

הדרבי הבאסקי נגמר ללא שערים ובצורה די מאכזבת שלא ממש משרתת מי מהקבוצות. בילבאו שיפרה את מאזנה ל-18 נקודות בעוד סוסיאדד עם 20. זו הפעם הראשונה ששתי היריבות הללו נפרדו ללא הכרעה אחרי שלושה משחקי ליגה ביניהן שהסתיימו עם הכרעה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן ולנסיה, דני פארחו. GettyImages
הפסד חוץ שני ברציפות. דני פארחו/GettyImages

סביליה - לבנטה 0:0

צפו בתקציר

האנדלוסים נעצרו אחרי שלושה ניצחונות ליגה רצופים, לאחר מחצית סיוטית בסנטיאגו ברנבאו בה ספגו חמישה שערים והובסו נגד ריאל מדריד. הערב הם קיבלו בחזרה את מאמנם אדוארדו בריסו וקיוו להתאושש מול הקבוצה שצברה רק שלושה נקודות בשלושת המחזורים האחרונים, היו מסוכנים יותר אך לא הצליחו למצוא את הרשת והסתפקו במשחק 29 ברציפות ללא הפסד ברמון סאנצ'ס פיחואן. אז שערים לא היו, אבל נקודת ציון היסטורית הייתה גם היתה, כשחסוס נבאס רשם את משחקו ה-416 במדי סביליה - יותר מכל שחקן בתולדות המועדון. גם זה משהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully