וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו מדריד במקום השלישי אחרי 0:1 בחוץ על בטיס

סאול (29) דחק פנימה, יאן אובלק שוב לא ספג והקולצ'ונרוס הבלתי מנוצחים עקפו את ריאל מדריד בטבלה. מלאגה הפתיעה עם 0:2 בחוץ על ריאל סוסיאדד, 1:2 לאתלטיק בילבאו על לבנטה

one

בווידאו: תקציר ניצחונה של אתלטיקו מדריד על בטיס

אתלטיקו מדריד נותרה בלתי מנוצחת גם בתום המחזור ה-15 בליגה הספרדית, אחרי שניצחה הערב (ראשון) 0:1 בחוץ את בטיס וחזרה למקום השלישי. מלאגה נחלצה מהמקום האחרון עם 0:2 מפתיע בחוץ על ריאל סוסיאדד, אתלטיק בילבאו ניצחה גם היא בחוץ - 1:2 את לבנטה. ברצלונה המוליכה חתמה את הערב עם 0:2 בחוץ על ויאריאל וגם היא בלתי מנוצחת.

סאול שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
הרגל המסיימת. סאול/רויטרס

בטיס - אתלטיקו מדריד 1:0

למרות היעדרותו של אנטואן גריזמן, הקולצ'ונרוס השיגו ניצחון ליגה שלישי ברציפות ונותרו בלתי מנוצחים במקום השלישי. חואקין קוראה הצטרף לקווין גמיירו בהתקפה, אבל האיש שהכריע את המשחק היה הקשר סאול, שגלש ודחק פנימה בדקה ה-29 את כדור הרוחב של שימה ורסאליקו. יאן אובלק שמר על רשת נקייה בפעם התשיעית העונה והגיע לשיאו עם הצלה נפלאה מול כריסטיאן טייו בדקה ה-60. בטיס עם משחק שישי ללא ניצחון ועם 12 שנה בלי ניצחון ביתי על אתלטיקו מדריד.

ריאל סוסיאדד - מלאגה 2:0

צפו בתקציר

ניצחון חוץ ראשון העונה חילץ את מלאגה מהמקום הראשון, וזה קרה דווקא באנואטה. ריאל סוסיאדד שלטה, החמיצה בלי הפסקה ובמקביל שילמה ביוקר על טעויות בהגנה שסידרו פנדלים לאורחת. בורחה באסטון דייק בדקה ה-23 ונעצר על ידי חרונימו רולי בפנדל השני בדקה ה-58, אבל צ'ורי קסטרו עט על הכדור החוזר וקבע את תוצאת המשחק. הבאסקים ממשיכים לדעוך עם הפסד רביעי רצוף בכל המסגרות.

לבנטה - אתלטיק בילבאו 2:1

צפו בתקציר

לראשונה מאז המחזור השני, הבאסקים השיגו ניצחון חוץ בליגה והתרחקו מהקו האדום. אריץ אדוריץ הבלתי נגמר דייק מהנקודה הלבנה בדקה החמישית והפך למבקיע המבוגר בתולדות אתלטיק בילבאו (בגיל 36 ו-302 ימים: שבר את שיאו של פירו גאינסה שכבש בגיל 36 ו-298 ימים). לבנטה חזרה באדיבות אמריק לאפורט שכבש לשערו הוא בדקה ה-73, אבל בחלוף שש דקות הובקע שער עצמי גם בצד השני, כשסרחיו פוסטיגו המשיך כדור רוחב בטעות פנימה וקבע הפסד בית שלישי לקבוצתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully