וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כריסטיאנו רונאלדו הורה לסוכנו לבדוק את האופציה להצטרף לצ'לסי"

באנגליה טוענים שכוכב העל שמתוסכל בריאל ונחוש לעזוב בקיץ, רוצה להתגורר בלונדון ומעדיף את הבלוז על פני האקסית מנצ'סטר יונייטד. דיווח: "זידאן רותח מזעם על רונאלדו ומצדד בסרחיו ראמוס"

AP

אין רגע דל בריאל מדריד, אין רגע דל לכריסטיאנו רונאלדו. אחרי הדיווחים שנפוצו בשבוע האחרון על דרישתו של הכוכב הפורטוגלי לעזוב כביכול את הבלאנקוס בקיץ, מגיעות גם התגובות הנזעמות בריאל. בצהובון הספרדי "דיאריו גול" טוענים כי בעקבות המסרים שמועברים לאחרונה מרונאלדו וחבר מרעיו, חדר ההלבשה "מורעל" והפורטוגלי מסוכסך עם שלושה אנשי מפתח בקבוצה: סרחיו ראמוס, זינדין זידאן ופלורנטינו פרס.

המתיחות השוררת בין רונאלדו לראמוס נוגעת למדיניות ההחתמות של ריאל. לאחרונה החלוץ אמר ספק בנימה ביקורתית ש"מגיעים לכאן שחקנים עם המון פוטנציאל, אבל הם צעירים. שחקנים ששיחקו פה בעבר כמו פפה, אלברו מוראטה וחאמס רודריגס, חיזקו אותנו בצורה משמעותית, כי היה להם יותר ניסיון". ראמוס לא אהב את ההתבטאות של רונאלדו, ולטענת הצהובון אף העיר לו על כך בשיחה פרטית.

עוד בנושא

שבת, 21:45, ערוץ 50: אתלטיקו מדריד - ריאל מדריד
דיווח: מתיחות בין סרחיו ראמוס לכריסטיאנו רונאלדו
כל הסיבות לדרישת העזיבה הפתאומית של רונאלדו

כריסטיאנו רונאלדו מקבל את פרס שחקן השנה של פיפ"א יחד עם זינדין זידאן. רויטרס
קרע ביחסים? רונאלדו וזידאן/רויטרס

כעת נראה שזינדין זידאן מצדד בראמוס. על פי הדיווח, המאמן זועם עד כדי כך ש"הוא מוכן להיפטר כבר מרונאלדו ורוצה שריאל מדריד תמכור אותו בקיץ", בהתאם לבקשתו.

לא ברור האם הפעם רונאלדו אכן מתכוון לממש את איומי העזיבה, אבל נראה שהגישושים בנוגע לקבוצה חדשה כבר מתרחשים מתחת לפני השטח. על פי דיווח ב"דיילי מייל" האנגלי, רונאלדו הורה לסוכנו ז'ורז'ה מנדש להתחיל לבדוק עבורו אופציות באנגליה. באופן מפתיע, היעד המועדף על רונאלדו על פי הדיווח הוא מעבר לצ'לסי. האקסית מנצ'סטר יונייטד לא בטוחה שיהיו לה את המשאבים כדי לפדות את סעיף השחרור האסטרונומי של רונאלדו מריאל מדריד, המוערך בלא פחות ממיליארד דולר, וממילא הפורטוגלי "להוט לעבור להתגורר בלונדון". עבורו, יונייטד נראית כרגע כמו האופציה השנייה בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully