וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: סביליה ניצחה 1:2 את סלטה ויגו ועלתה למקום החמישי

האנדלוסים חזרו מפיגור לניצחון ועלו למקום החמישי. לואיס מוריאל (36) ונוליטו (48) כבשו אחרי יתרון מוקדם של מקסימיליאנו גומס (13). חטאפה הביסה 1:4 את אלאבס האחרונה

המחזור ה-12 בליגה הספרדית יצא לדרך אמש (שישי) עם מפגש בין ג'ירונה לריאל סוסיאדד שהסתיים ב-1:1. חטאפה הביסה 1:4 את אלאבס ובהמשך סביליה ניצחה 1:2 את סלטה ויגו ונצמדה לשתי הקבוצות ממדריד במקום הרביעי. בצמרת, ברצלונה המשיכה בדהירה שלה עם 0:3 בחוץ על לגאנס.

גידו פיסארו שחקן סביליה. רויטרס
מתקרבים לצמרת הגבוהה. שחקני סביליה חוגגים/רויטרס

סביליה - סלטה ויגו 1:2

לפני הפגרה הפסידה סביליה 2:1 בקאמפ נואו מול ברצלונה. הערב היא חזרה למבצר הביתי שלה וניצחה באותה תוצאה את סלטה העיקשת אחרי מהפך. טוטו בריסו התייצב על הקווים לראשונה מול האקסית שלו וראה את מקסימיליאנו לופס מפתיע עם נגיחה קשתית לאורחים בדקה ה-13. בדקה ה-35 הגיע השוויון של לואיס מוריאל שעלה לכדור חופשי ונגח לפינה ופנימה. סביליה המשיכה את הלחץ שלה ושלוש דקות אחרי ההפסקה גם השוותה משער נגיחה שלישי, הפעם של נוליטו אחרי הרמה מצד ימין של סראביה הפעלתן. סביליה חלפה על פני ויאריאל ועלתה למקום החמישי בעקבות הניצחון הזה עם 22 נקודות בעוד שהאורחים נותרו במקום ה-12 עם 14 נקודות בלבד אחרי 12 מחזורים.

ג'ירונה - ריאל סוסיאדד 1:1

צפו בתקציר

הקבוצה הבאסקית מנעה מהמארחת ניצחון ליגה רביעי ברציפות ועצרה את הדהירה של הקטלאנים לכיוון החלק העליון של הטבלה. וויליאן ז'וזה העלה את ריאל סוסיאדד ליתרון בדקה ה-7, אבל האורוגוואי כריסטיאן סטואני דאג לחלוקת נקודות עם שער השוויון בדקה ה-65.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
תקציר: בטיס - ג'ירונה 2:2. AP
התנופה קצת נעצרה. שחקני ג'ירונה/AP

חטאפה - אלאבס 1:4

צפו בתקציר

לפני קצת פחות מחודש, אלאבס הגיעה לקוליסאום אלפונסו פרס וניצחה 0:1 במסגרת גביע המלך. היום הגיעה הנקמה של חטאפה, שהשפילה את יריבתה וחגגה רביעייה שנייה העונה, אחרי ה-0:4 על ויאריאל לפני כחודשיים. הבלם מרקל ברגרה, שב-146 הופעות במדי ריאל סוסיאדד כבש שלושה שערים, השווה את הכמות במשחקו ה-12 במדי חטאפה כבר בדקה השישית. חורחה מולינה הכפיל בפנדל בחלוף שלוש דקות, ובמחצית השנייה אנחל סיפק מבצע אישי בדקה ה-53 והשלים צמד עם טיל בימין בדקה ה-64. אלאבס נותרה מתחת לקו האדום למרות השער המצמק של כריסטיאן סנטוס (81).

תקציר: חטאפה - מלאגה 0:1. GettyImages
הפך פתאום לסקורר. מרקל ברגרה, משמאל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully