וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "פציעות? עייפות? אלה תירוצים. אנחנו משחקים רע כבר הרבה זמן"

16.11.2017 / 16:04

דאגה בקרב שחקני מכבי תל אביב נוכח היכולת בהפסד 4:1 למכבי נתניה במשחק אימון. ג'ורדי קרויף: "קיימנו את המשחק במטרה לאפשר לשחקנים שחזרו מפציעה לזכות בדקות משחק"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

דאגה בקרב שחקני מכבי תל אביב נוכח היכולת במשחק האימון הבוקר (חמישי) מול מכבי נתניה שהסתיים בהפסד 4:1. "פציעות? עייפות? אלה רק תירוצים. אנחנו משחקים רע כבר הרבה זמן", אמר אחד משחקני הקבוצה ביושר.

בניגוד לתחושות הקשות של השחקנים דווקא ג'ורדי קרויף התייחס בשוויון נפש למשחק וניסה להכניס פרופורציות. קרויף אמר בהודעה שיצאה לתקשורת בסיום המשחק: "ההחלטה לקיים את המשחק נגד מכבי נתניה הייתה במטרה לאפשר לשחקנים שחזרו מפציעה ושחקנים שלא שיחקו הרבה במשחקים האחרונים דקות משחק. נתניה שיחקו היטב והענישו אותנו על הטעויות שעשינו. המשחק הזה מלכתחילה לא נועד בשביל תוצאה".

במועדון קיימת תחושה של מחסור באנרגיה. "אנחנו צריכים להרים את עצמנו", אמר אחד השחקנים. "הקבוצה חייבת להתרומם ולהחזיר לעצמה אנרגיות. קיבלנו סטירה כואבת ממכבי נתניה ומי שיתייחס לזה כאילו מדובר רק במשחק אימון, עושה טעות. גם אם כל השחקנים היו משחקים, לא היינו נראים טוב יותר".

אייל גולסה, שאמור היה לשחק אחרי תקופה ארוכה וחזרה מדורגת לאימונים, לא שותף בשל מחלה וחזרתו נדחתה. גולסה נפצע בחודש אוגוסט במהלך משחק גביע הטוטו בפתח תקווה ומאז לא חזר לשחק. הוא היה קרוב לחזרה לשגרה במהלך חודש ספטמבר ואף יצא עם הקבוצה למשחק בליגה האירופית מול סלביה פראג, אבל שוב נפגע ברגלו והושבת לחודשיים נוספים.

דיא סבע, דידייה קוגבניה ואלחסן קייטה (צמד) כבשו עבור נתניה, דור מיכה הבקיע את שער הניחומים של סגנית האלופה.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב: אוהדי הקבוצה הודיעו על הקמת ארגון חדש, "גייט 11"
הפועל באר שבע: חמישה אוהדים הורחקו לשנה, מליקסון בספק לעכו
יוסי בניון חזר לדימונה, בית"ר ירושלים ומ.ס. דימונה נפרדו ב-0:0

דידייה קוגבניה שחקן מכבי נתניה מול טינו סושיץ' שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
משחק חד צדדי. דידייה קוגבניה מול טינו סושיץ'/אתר רשמי, מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully