וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רום דייסון: "האנרגיה בחדר ההלבשה שונה, מודי מאור הוא פשוט בחור שמחבבים"

16.11.2017 / 8:50

שחקן הפועל ירושלים הסביר את ההבדל בין המאמן הנוכחי לקציקאריס והחמיא לקיילין לוקאס ("היה נהדר"). אוסטין דיי: "מודי יודע לנצל את היתרונות שלנו כקבוצה, זה מרגיש טוב לשחק עבורו"

שחקני הפועל ירושלים ריצ'רד האוול, יוגב אוחיון, טרנס קינזי. נועם מושקוביץ
סוף סוף זה מתחבר? אוחיון, האוול וקינזי/נועם מושקוביץ

הפועל ירושלים שמרה על סיכוי לעבור שלב ביורוקאפ, כשהשיגה אמש (רביעי) ניצחון ביתי 81:93 על לייטקבילס פוניבאז'. שחקני הקבוצה חוו לא מעט אכזבות העונה, ואולי משום כך נראו בחדר ההלבשה שמחים אך דרוכים. "הצגנו מלחמה ולא נשברנו גם כשהיינו בפיגור. הצגנו הגנה, זה הדבר הכי חשוב", ציינו בירושלים בסיפוק בתום המשחק.

מודי מאור היה נרגש בסיום והתחבק עם רבים מאנשי הקבוצה, לאחר שהשיג ניצחון בבכורה האירופית שלו ושיפר את מאזנו ל-0:2 מאז נכנס לנעליו של פוטיס קציקאריס כמאמן הקבוצה. "הגענו למשחק עם הגב אל הקיר. אני שמח שהשחקנים ידעו להתעלות. אנחנו עם הפנים קדימה", אמר מאור. "זעזוע תמיד משפיע, לפעמים לטוב ולפעמים לרע. שיחקנו ברוח של הפועל ירושלים, שזו הקרבה ולחימה. אני סומך על החבר'ה בחדר ההלבשה במאה אחוז, ושיתנו את כל מה שיש להם".

אוסטין דיי, שסיים עם תשע נקודות, עקץ את המאמן המפוטר פוטיס קציקאריס, בהחמיאו למאור: "זו הרגשה טובה לשחק עבורו, הוא רוצה להקנות לנו סגנון משחק מהיר יותר, כדורסל אירופאי יותר, וזה הסגנון שכולם בקבוצה צריכים ורוצים לשחק. הוא יודע לנצל את היתרונות והחוזקות שיש לנו כקבוצה. המטרה שלנו זה להעפיל, לכן גם החליפו מאמן, לצאת במטרה להמשיך הלאה באירופה, הצגנו מאמץ וזה הדבר החשוב יותר".

עוד בנושא:

מודי מאור: "יש לנו הרבה אופי, החבר'ה הבינו את גודל המעמד"
יורוקאפ: הפועל ירושלים ניצחה 81:93 את לייטקבילס פוניבאז'

שחקן הפועל ירושלים ריצ'רד האוול עם מאמנו מודי מאור. נועם מושקוביץ
זוכה למחמאות משחקניו. מאור עם האוול/נועם מושקוביץ

ג'רום דייסון, שסיים עם 18 נקודות, 6 אסיסטים ו-6 ריבאונדים, הוסיף: "מה שונה? כל האנרגיה בחדר ההלבשה, מודי הוא פשוט בחור שמחבבים, הוא פשוט נותן אנרגיה טובה. זה לא היה משחק מושלם שלנו אבל נלחמנו לאורך כולו ועל זה אני הכי שמח. כולם נתנו את כל מה שיש להם, נתנו את הכל, כולם תרמו וזה הדבר הגדול שהיה חשוב. יש לנו עדיין סיכוי מעולה, זה תלוי בנו כי יש לנו שחקנים כשרוניים, אנחנו יכולים לרוץ ולנצח כמה משחקים ברצף, אנחנו פשוט צריכים להראות את הצד החיובי שלנו".

דייסון אף החמיא לקיילין לוקאס, שסיפק 16 נקודות בבכורה האירופית שלו בירושלים: "הוא היה נהדר, גם אני הרגשתי נוח על המגרש בתפקיד שלי, אבל ראית מה הוא עשה, קליעות מצוינות וגם שיחק בהגנה, בדיוק מה שהיינו צריכים".

לוקאס עצמו סיכם: "ניסיתי להיות אגרסיבי. כשישבתי על הספסל ראיתי מה קורה על המגרש וברגע שעליתי ידעתי שאנחנו צריכים לנצח את המשחק הזה. זה היה המשחק האמיתי הראשון שלי כך שרציתי להיות אגרסיבי ולתרום לקבוצה במה שאני יכול. ברבע השלישי אמרנו לעצמנו שאנחנו צריכים להשיג עצירות, אם לא נשיג עצירות לא ננצח את המשחק הזה. זה היה המפתח, לשמור בהגנה ולקחת ריבאונדים.אני מרגיש טוב להיות חלק מהקבוצה, הגעתי בשבוע שעבר ורק התאמנתי בלי לשחק. רציתי לבוא למשחק ולשחק טוב. הקבוצה עזרה לי להשתלב".

עוד באותו נושא

מודי מאור: "יש לנו הרבה אופי, החבר'ה הבינו את גודל המעמד"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully