וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אוהדי הקבוצה הודיעו על הקמת ארגון חדש, "גייט 11"

15.11.2017 / 22:00

דרך חדשה: על רקע הפירוק של "מכבי פנאטיקס" הוקם ארגון אוהדים חדש, ללא התערבות וללא מעורבות של ההנהלה. בעקבות מקרה ג'ורדי קרויף: המנהלת תאשר שינויים בתקנון בנוגע למאמנים מורחקים

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

על רקע פירוק ארגון האוהדים של מכבי תל אביב בכדורגל, "מכבי פנאטיקס", הודיעו הערב (רביעי) אוהדי הקבוצה כי הם מקימים ארגון אוהדים חדש בשם "גייט 11" שמטרתו לאגד ולאחד כמה שיותר אוהדים תחתיו. מקימי הארגון החדש ציינו כי למרות שמדובר בשם זהה לזה של ארגון האוהדים שהיה בעבר בכדורסל, אין קשר בין הארגונים ובין הקהלים. כמו כן, הדגישו מקימי הארגון כי הם עשו זאת ללא התערבות וללא מעורבות של הנהלת מכבי תל אביב. כבר במשחק הבית בליגה האירופית מול סלביה פראג בעוד כשבוע מתכוונים ראשי הארגון להראות נוכחות ביציעים.

עוד בנושא

רוני לוי פתח את הפה על קרלסן: "שמנהל מקצועי יגיד למאמן באילו עמדות להביא שחקנים?"
בבית"ר ירושלים מקווים שעידן ורד יחזור לאימונים בשבוע הבא
"האמא של סיפורי הסינדרלה": הפריצה המפתיעה של אור דסה במכבי תל אביב

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
כבר במשחק הבית בליגה האירופית מול סלביה פראג בעוד כשבוע מתכוונים ראשי הארגון להראות נוכחות ביציעים/ברני ארדוב

פורום השמונה עשר של מנהלת הליגה, הכולל את נציגי כל קבוצות ליגת העל, יתכנס אחר הצהריים (רביעי) כדי לדון בכמה נושאים ובתוכם שינוי סעיף בתקנון המשמעת הנוגע למאמנים ושחקנים מורחקים. לפני כחודש וחצי נענש מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף על כך שהיה מצוי בחדר ההלבשה של הקבוצה לפני משחק החוץ מול הפועל אשקלון, למרות שהיה מורחק מהמשחק. משקיף ההתאחדות לכדורגל יריב טפר הגיש אז תלונה נגד קרויף על כך והוא עמד לדין וספג עונש של הרחקה משני משחקים על תנאי וקנס כספי של 7,500 שקל.

במכבי תל אביב טענו אז כי התקנון אינו קובע מפורשות שמאמן מורחק אינו יכול להימצא בחדר ההלבשה לפני משחק קבוצתו. בצוות המשפטי של מכבי תל אביב הביאו אז מתוך התקנון את הסעיף והראו כי במסגרתו לא פורט ולא הוסבר בדיוק מהן החובות והזכויות החלות על מאמן או שחקן שהורחק ממשחקי קבוצתו. למרות טענות מכבי תל אביב, בית הדין החליט כאמור להעניש את קרויף, אם כי רק באופן מותנה ולא בפועל.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ג'ורדי קרויף מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
"אם ההרחקה של ג'ורדי סייעה לעשות סדר, אז דיינו". ג'ורדי קרויף/יוסי ציפקיס

היום כאמור ידונו במנהלת באשר לתיקון התקנון ולהפיכת הסעיף להרבה יותר מפורט וברור. כך למשל, מוצע כי בסעיף החדש יהיה כתוב שמאמן לא יכול להיות בחדר ההלבשה לפני משחקים ולא יכול להימצא בחדר ההלבשה בהפסקה או בסוף המשחקים, אלא אם עברו חמש דקות מסיום המשחק וצוות השופטים כבר ירד לחדרו. כמו כן מוצע כי בסעיף החדש יהיה כתוב שמאמן מורחק לא יוכל ליצור קשר עם ספסל קבוצתו בשום דרך, יהיה חייב לשבת באזור שנקבע מראש ביציע ולא יוכל להעביר הוראות לצוות שמחליף אותו, בין אם בצורה עקיפה באמצעות שליחים ובין אם על ידי אמצעים טכנולוגיים הנהוגים היום.

יחד עם זה, על פי התיקון לחוק המוצע יותר למאמן שהורחק במחצית הראשונה של משחק לרדת לחדר ההלבשה בהפסקת המשחק ולתדרך את שחקניו. ההערכה היא שהתיקון לחוק יתקבל היום פה אחד בישיבת פורום השמונה עשר. "זה דבר מאוד חשוב. זה מצוין שמאמן יידע מה מותר ומה אסור לו כשהוא מורחק", אמרו במכבי תל אביב, "יחד עם זה, עצם זה שהמנהלת מתכנסת היום כדי לשנות חוק ולהחליף תקנה, מלמד עד כמה הדבר היה בעייתי עד עכשיו. ג'ורדי קרויף שילם את המחיר כי התקנון לא היה ברור. לא היה מנוסח היטב היכן יכול להימצא מאמן שהורחק. הרי מה ההבדל בין מאמן שמדבר עם שחקניו בבית המלון לפני המשחק לבין זה שהוא מדבר בחדר ההלבשה באצטדיון שעה לפני תחילת המשחק? עכשיו בתקנון החדש הדברים מאוד ברורים וכך זה היה צריך להיות מלכתחילה. אם ההרחקה של ג'ורדי סייעה לעשות סדר, אז דיינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully