וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דשון תומאס מחכה לאנדולו: "פה המאמן בוטח בי, זה משפיע לטובה"

14.11.2017 / 8:41

פורוורד מכבי תל אביב מתרגש לקראת המפגש מול האקסית (21:05, ספורט 5) ומנתח מה הביא לשדרוג ביכולתו העונה: "חשוב לי להיות סבלני". דיאנדרה קיין על הלו"ז הצפוף: "הסגל מספיק עמוק"

one

מכבי תל אביב רוצה להמשיך את המומנטום החיובי גם הערב (שלישי, 21:00, ספורט 5) במשחק הבית מול אנדולו אפס. דשון תומאס, נוריס קול ואלכס טיוס שלא שיחקו בניצחון על מכבי אשדוד ביום שבת האחרון ישובו לסגל, כשמנגד כרם משעור שנפצע באפו וייעדר לפחות שבועיים, יעדר כמובן.

עבור תומאס מדובר במפגש פיקנטי: בעונה שעברה שיחק באנדולו, אולם הפך מהר מאוד לשחקן ספסל והיה רחוק מלהציג את היכולת שהוא מציג עד כה במכבי תל אביב. "יהיה טוב לראות את החבר'ה משם שוב, אבל אין לי רגשות מיוחדים לקראת המשחק", אמר לקראת המשחק. "פשוט אבוא במטרה לשחק ושנמשיך להשיג ניצחונות. אנדולו קבוצה לא צפויה שבאה להילחם. היא עשתה זאת מול ברצלונה וניצחה, אז אף אחד לא מקל בה ראש".

על היכולת האישית המשובחת שהוא מציג לאחרונה אמר השחקן: "באופן אישי חשוב לי להיות סבלני, לעבוד על המשחק שלי, ולשחק פיזי. אני מרגישים שהמאמן והשחקנים והמאמן בוטחים בי וזה משפיע עלי לטובה".

עוד בנושא

נבן ספאחיה: "אם מקולום לא ישחק זו תהיה מכה עבור אפס"
הוויזה של נבן ספאחיה בדרך, צפוי לאמן מול חימקי מוסקבה

שחקן מכבי תל אביב דשון תומאס. ניב אהרונסון
סגירת מעגל? דשון תומאס/ניב אהרונסון

דיאנדרה קיין הוסיף: "לכל משחק אנחנו מגיעים באותה גישה, לא משנה אם זו ריאל מדריד או אנדולו אפס. אנחנו רוצים לנצח כל משחק ולנסות להשתפר. אפס היא היריבה הבאה מחר ואנחנו מוכנים אליה".

לגבי הלו"ז הצפוף ושני משחקי היורוליג שצפויים לקבוצה השבוע (מיד לאחר המשחק מול אנדולו הקבוצה תמריא לרוסיה למשחק חוץ מול חימקי מוסקבה, שיערך בחמישי), הוסיף קיין: "זה שבוע חשוב עבורנו, אבל יש לנו סגל עמוק. אנחנו מתכוננים כמו שצריך, המון טיפולים, קרח, נחים הרבה, כי יודעים שמצפים לנו שני משחקים תוך שלושה ימים".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully