וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי אלבה: "יותר טוב לי מאז שניימאר עזב, התפנה לי האגף"

מגן ברצלונה הודה כי הוא לא מתגעגע לברזילאי: "נהנה כמו שלא נהניתי במשך הרבה זמן". על סוארס: "ברגע שהראשון ייכנס, יכבוש עוד שערים". וגם: סעיף השחרור המטורף של סרג'י רוברטו

one

ברצלונה פתחה את העונה בצורה נהדרת. היא מוליכה את הליגה הספרדית בפער של ארבע נקודות על פני המקום השני (ושמונה מריאל מדריד שבשלישי) וניצבת בראשות הבית שלה בליגת האלופות ובדרך לשמינית הגמר. אחד השחקנים שפורחים עד כה השנה, אחרי תקופה קצת פחות טובה בקריירה, הוא ג'ורדי אלבה - שדיבר על כך בראיון שהעניק ל'מונדו דפורטיבו' וסיפק סיבה מפתיעה מאוד לפריחה המחודשת שלו.

"ניימאר שחקן נהדר שהחליט לעזוב והשאיר שחקנים שמנסים למלא את תפקידו, בינתיים אני מרוצה מהם מאוד. יש לי הרבה שטחים באגף ולמען האמת, יותר טוב לי מאז שעזב", אמר המגן, "חזר לי הביטחון. יש לי יותר מרווחים לרוץ על הקו וזה מעולה בשבילי, נוח לי מאוד ורואים את זה במשחקים. אני נהנה כרגע כמו שלא נהניתי במשך הרבה זמן".

על הבצורת של לואיס סוארס: "גם כשהוא הגיע היו דיבורים על היכולת שלו ולבסוף הוא תמיד חוזר לעצמו. כפי שהוא אמר בעבר, אחרי שהראשון ייכנס יגיעו עוד שערים. הוא שחקן משמעותי עבורנו, הוא נותן לנו הרבה וחשוב גם לחדר ההלבשה כי הוא אדם נהדר. אני בטוח שהדיבורים ייפסקו ברגע שהשערים יגיעו".

על החיבור עם מסי: "להבין את הטוב בעולם זה קל מאוד. מאז שהגעתי, תמיד חיפשנו אחד את השני. זו זכות לשחק איתו ואני מקווה שנמשיך להצליח". אלבה התייחס לדברי הפרעוש, לפיהם לא ירצה לפגוש את נבחרת ספרד בשלב הבתים של המונדיאל: "אנחנו מדברים על הטורניר כל הזמן. גם אנחנו לא רוצים את ארגנטינה, זו נבחרת נהדרת עם השחקנים הטובים בעולם, אף אחד לא ירצה לפגוש אותם".

עוד בנושא

ריאל מדריד מפלרטטת עם ניימאר, ראמוס: "הדלת שלנו תמיד פתוחה עבורו"
נשיא בנבנטו: "מכשפות אחראיות לכך שעדיין לא ניצחנו העונה"
דיווח: פ.ס.ז' יצרה קשר עם קונטה - "המועמד המועדף להחליף את אמרי"

ניימאר, ליאונל מסי, ג'ורדי אלבה שחקני ברצלונה. GettyImages
נהנה עם מסי, לא מתגעגע לניימאר. ג'ורדי אלבה/GettyImages

על ההתקדמות מאז ההפסד בסופרקופה: "לא היינו טובים שם בכלל, ריאל מדריד הייתה טובה בהרבה. לא הלך לנו בקדם העונה אבל הצלחנו לחזור לעצמנו. יש עוד הרבה משחקים לפנינו ועוד לא עשינו כלום. היינו חותמים לפני פתיחת העונה על פער של שמונה נקודות מריאל".

על כך שלמרות התוצאות הטובוצ ברצלונה סופגת ביקורות על היכולת: "ברור שאנחנו צריכים להשתפר, אבל זה נכון לא עונה. השתפרנו הרבה בהגנה, כל הקבוצה יותר מעורבת במשחק ההגנה ורואים את זה בטור שערי החובה שלנו. תמיד אפשר לשחק יותר טוב, אבל אני רואה את הרצינות של השחקנים. בשנים הנפלאות בהן כולם הזילו ריר על המשחק של ברצלונה היו פה שחקנים שכבר עזבו ואלה שהחליפו אותם מנסים ככל יכולתם. בכל מקרה אני חושב שאנשים נהנים מהקבוצה".

בינתיים, ברצלונה מנסה לדאוג שסרג'י רוברטו יישאר במועדון ולא יתפתה לעזוב, כשברקע הצעות רבות שזורמות לכיוונו. הבלאוגרנה תציע לשחקן הבית שלה חוזה חדש עד שנת 2021 (הארכה של שלוש עונות בהשוואה לחוזה הנוכחי) עם סעיף שחרור גבוה פי עשרה מזה שבחוזה שלו כרגע - 400 מיליון יורו (בדיוק כמו של עוסמאן דמבלה) במקום 40 מיליון. לצד הקפיצה האדירה בסעיף הזה סרג'י רוברטו לא צפוי לקבל העלאה בשכרו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully