וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל תל אביב קראו לאיוניר להתפטר, המאמן: "אחרי הפסדים גם תיקו זה טוב"

20.10.2017 / 16:59

חלק מהאוהדים האדומים הביעו זעם על היכולת של הקבוצה ב-2:2 מול הפועל חדרה, אבל המאמן לא התרגש: "הקבוצה נכנסה קצת ללחץ אבל החוכמה היא לקחת אחריות ולהחזיר את הביטחון לשחקנים"

מוטי איוניר, הפועל תל אביב,. שלומי גבאי
מה יהיה? איוניר/שלומי גבאי

המשבר של הפועל תל אביב נמשך. האדומים אמנם קטעו רצף של שני הפסדים היום (שישי), אך סיימו ב-2:2 בלבד עם הפועל חדרה, המדורגת עשירית ערב המחזור השמיני בליגה הלאומית, וכעת הפער של הפועל כפר סבא המוליכה צמח לשש נקודות. שחר הירש וג'וזף גנדה הפכו פיגור של 1:0, אך המילה האחרונה היתה שייכת לחדרה, והלחץ על מוטי איוניר מתגבר. במהלך המשחק, השמיעו לא מעט אוהדים אדומים קריאות "תתפטר" כלפי המאמן.

המאמן היה מאופק בסיום ואמר: "לא באנו מוכנים לחצי הראשון? אי אפשר לומר עלינו דבר כזה. כשהובלנו מול בני לוד 0:4 בגביע הטוטו בחצי הראשון אז באנו מוכנים? מבחינת צבירת הנקודות שלושה מחזורים האחרונים הם אכזבה אחת גדולה. זו תקופה פחות טובה שלנו. היו פה דקות פחות טובות ויותר טובות אבל לפעמים אחרי שני הפסדים גם תיקו זה דבר טוב".

עוד בנושא
רק 2:2 להפועל תל אביב מול חדרה
דור מלול בראיון: "סבלנו יחד כדי להגיע לעונה אחת של אושר"
דמארי חוזר לסגל מכבי חיפה, ורמוט בחוץ, וראן יעדר אצל בית"ר

אוהדי הפועל תל אביב, הקהל של הפועל תל אביב. שלומי גבאי
חלק מאוהדי הפועל תל אביב מביעים זעם/שלומי גבאי

איוניר המשיך ואמר: "ההפסד לאחי נצרת הכניס את הקבוצה קצת ללחץ. משחק ההגנה שלנו פחות טוב ממה שהיה בהתחלה ונצטרך לתקן זאת. החוכמה היא לקחת אחריות ולנסות להחזיר את הביטחון לשחקנים. אנחנו ממשיכים להאמין בעצמנו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully