וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן: "לשחק בדורטמונד זה אתגר גדול", גצה: "המשחקים מול ריאל תמיד גדולים"

המחזור השני ייצא לדרך עם משחק בו ריאל מדריד תנסה לנצח לראשונה בחוץ את השוורצגלבן (21:45, ספורט 5). מנצ'סטר סיטי מול שחטאר (5+), ליברפול אצל ספרטק מוסקבה (ספורט 1)

one

המחזור השני בליגת האלופות ייצא לדרך מחר (שלישי, 21:45) עם שמונה משחקים. במוקד, דורטמונד מארחת את ריאל מדריד. מנצ'סטר סיטי מול שחטאר דונייצק, ליברפול אצל ספרטק מוסקבה.

ספרטק מוסקבה - ליברפול (ספורט 1)

אחרי ארבעה משחקים, הקבוצה של קלופ חזרה לנצח עם 2:3 דרמטי על לסטר. כעת היא תנסה להשיג ניצחון ראשון בצ'מפיונס מאז ה-16 בספטמבר 2014, אבל זה לא יהיה קל מול אלופת רוסיה, שהפסידה משחק בית בודד בשנה האחרונה. הקבוצות נפגשו ב-1992 (אז ספרטק ניצחה פעמיים) וב-2002 (אז ליברפול חגגה בשני המקרים).

סביליה - מאריבור

האנדלוסים חזרו מאנפילד עם 2:2 מרשים במחזור הראשון, אך נראו לא טוב בליגה נגד אתלטיקו בשבת וינסו להתאושש מול הקבוצה של מרואן קבהא ואור אינברום, שהורחק בבכורה שלו במאריבור בשישי האחרון. בליגה האירופית לפני שלוש שנים וחצי לסביליה היה קשה והיא עשתה 2:2 בסלובניה וניצחה 1:2 בבית בגומלין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מאמן ליברפול יורגן קלופ. רויטרס
קלופ חייב עוד ניצחון/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - שחטאר דונייצק (5+)

הסיטיזנס דורסים את הפרמיירליג ובשבת כבר עוד חמישייה כדי להתבסס במקום הראשון. גם בצ'מפיונס הם הרשימו, עם 0:4 ענק בהולנד על פיינורד. שחטאר המנוסה עקצה את נאפולי ויודעת שתוצאה טובה באיתיחאד תקרב אותה מאוד לשמינית הגמר. היא מובילה את הליגה האוקראינית ולא הפסידה בתשעת משחקיה האחרונים בכל המסגרות. מצד שני, המאזן שלהם באנגליה הוא תיקו וחמישה הפסדים מול אפס ניצחונות.

נאפולי - פיינורד

שתי מפסידות מחזור הפתיחה חייבות נקודות, אך מגיעות במצב רוח שונה לחלוטין. הפרטנופי שמרו בתום דרמה על מאזן מושלם בסרייה A, בעוד פיינורד הפסידה גם בשני המחזורים האחרונים בהולנד והיא רק במקום הרביעי.

לירוי סאנה ראחים סטרלינג מנצ'סטר סיטי חוגגים. רויטרס
סיטי דורסת בלי הפסקה/רויטרס

מונאקו - פורטו (5 גולד)

במאי 2004 שתי הקבוצות הללו נפגשו בגמר ליגת האלופות המפתיע ביותר שהיה עד היום, כאשר הפורטוגלים חוגגים עם מוריניו ועם 0:3 גדול. מאז, שתיהן שינו את פניהן ללא היכר וכעת הן מתייצבות למפגש החוזר כשהן בצמרות הליגות שלהן. הקבוצה מהנסיכות שנייה בצרפת, נקודה מהפסגה ואילו פורטו נראית נהדר ומובילה את הליגה הפורטוגלית עם מאזן מושלם בתום שבעה משחקים. אחרי שהפסידה במחזור הראשון, היא זקוקה לנקודות במשחק החוץ הקשה הזה.

בשיקטאש - ר.ב. לייפציג

הטורקים רשמו הפתעה יפה במחזור הפתיחה, עם 1:3 בדרגאו, שהציב אותם בפסגת הבית. לצערם, הם חזרו לקרקע בשבת עם דרבי פרוע במיוחד שהסתיים בהפסד 2:1 לפנרבחצ'ה והציב אותם במקום השני בליגה. לייפציג, סגנית אלופת הבונדסליגה, השיגה ניצחון חשוב על פרנקפורט ונותרה קרובה לצמרת. היא תנסה לשמור על הנתון לפיו בשיקטאש הפסידה את כל שלושת משחקי הבית שקיימה עד היום מול יריבות גרמניות.

דקו, דרליי, שחקני פורטו בשנת 2004 עם גביע ליגת האלופות. GettyImages
זיכרונות מ-2004/GettyImages

בורוסיה דורטמונד - ריאל מדריד (ספורט 5)

המשחק המרכזי של הערב יפגיש בין שתי יריבות ותיקות. השוורצגלבן פגשו בבלאנקוס בחצי הגמר ב-1998, בשלב הבתים ב-2003, בשלב הבתים ובחצי הגמר ב-2013, ברבע הגמר ב-2014 ובשלב הבתים אשתקד, אז שני המשחקים נגמרו ב-2:2 נהדר. דורטמונד מעולם לא הפסידה בבית מול ריאל (שלושה ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו) ותנסה להימנע מכך גם בהופעה ה-150 של רונאלדו באירופה. אלופת אירופה, שכבשה ב-37 משחקיה האחרונים בצ'מפיונס, מתקשה בליגה וצלחה בקושי את המפגש מול אלאבס בשבת. היא שוב תהיה בלי קרים בנזמה, אך לפחות טוני קרוס חזר לסגל. המארחים לעומת זאת, חוגגים בבונדסליגה ופטר בוס מוביל אותם בינתיים למקום הראשון, אחרי 1:6 ענק במחזור האחרון מול מנשנגלדבאך.

מריו גצה ופטר בוס הגיעו למסיבת העיתונאים לקראת המשחק. גצה אמר: "המשחקים נגד ריאל מדריד הם תמיד ענקיים. אנחנו מודעים למצב שלנו ויודעים שיהיה משחק טוב וקשה מאוד. אנחנו בתקופה טובה". על החסרונות של ריאל מדריד אמר הקשר: "הסגל שלה כל כך רחב וחיסרון של שחקן או שניים לא יגרמו לריאל להיות רעה". בוס הוסיף: "הקבוצות הספרדיות היו דומיננטיות מאוד בשנים האחרונות, זה יכול להסתיים העונה". מאמן ריאל זינדין זידאן הוסיף: "אנחנו שמחים מאוד שיש לנו את האפשרות לשחק באצטדיון הזה. זה אתגר גדול בשבילנו לשחק בדורטמונד. הכי חשוב שנדע לנצל את המצבים שנגיע אליהם".

אפואל ניקוסיה - טוטנהאם

התרנגולים לא ממש יציבים עד כה העונה. הם גברו על דורטמונד בצורה מרשימה במחזור הראשון, אך בפרמיירליג מקרטעים וכמעט שמטו יתרון 0:3 בדרבי נגד ווסטהאם בשבת. יחד עם זאת, טוטנהאם כבר שישה משחקים בלי הפסד והיא פוגשת יריבה חלשה, שניצחה רק פעם אחת בששת משחקיה האחרונים בכל המסגרות ותקועה במקום ה-11 בלבד בקפריסין. טוטנהאם ביקרה פעמיים בקפריסין עד היום ויצאה מהאי השכן לנו עם ניצחון ותיקו.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
עוד ציון דרך בקריירה. רונאלדו/רויטרס
מריו גצה שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
מריו גצה במסיבת העיתונאים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully