וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'רמי מתיו: "תמיד האשימו אותי בהפסדים של ברצלונה, אחגוג אם אכבוש מולה"

בלם ספורטינג ליסבון התראיין לקראת המפגש מול האקסית ברביעי ועקץ: "האשימו אותי בתבוסה ליובנטוס, אבל אף אחד לא דיבר על מסצ'ראנו או פיקה. אחגוג בגלל ברתומאו שלא התייחס אליי כראוי"

one

ביום רביעי תתארח ברצלונה אצל ספורטינג ליסבון (21:45) במסגרת המחזור השני בליגת האלופות ותנסה לשמור על המאזן המושלם שלה בכל המסגרות העונה. מי שינסה לקלקל לה את התואר הזה הוא דווקא ז'רמי מתיו, הבלם הצרפתי שלא הצליח להשתלב אצל הקטלאנים אך תפס מקום של קבע בהרכב של הפורטוגלים.

היום (שני) מתיו התראיין ל"מארקה" המדרידאי ושלח עקיצה כשנשאל בין היתר האם הוא יחגוג אם יכבוש שער מול האקסית שלו. "אני לא יודע, יש לי הרבה כבוד לחברים שלי לקבוצה. אם אחגוג זה יהיה רק בגלל ברתומאו (הנשיא) ורוברט פרננדס (המנהל הטכני), משום שהיה לי קשה מאוד עם הדרך שבה הם התייחסו אליי", אמר מתיו.

שחקן ברצלונה, ז'רמי מתיו. GettyImages
הרבה מרירות. ז'רמי מתיו/GettyImages

מתיו ספג הרבה מאוד ביקורות בתקשורת הקטלאנית בעיקר על הופעותיו במדי ברצלונה ועל כך הוא אמר: "לתקשורת, ולא רק לעיתון "ספורט", תמיד היה משהו רע להגיד עליי. כדורגל זה משחק קבוצתי, כשמפסידים זה אף פעם לא יהיה באשמת איש אחד. זו הדיעה שלי. זה היה ככה גם נגד יובנטוס. כולם אמרו שההפסד (3:0 בטורינו) היה באשמתי. נכון שהיה לי חלק באחד הגולים, אבל איך זה שאף אחד לא ביקר את מסצ'ראנו או פיקה? זו דעתי".

אגב, מתיו הוחלף במחצית באותו משחק שבו ברצלונה הובסה ואיבדה סיכוי ריאלי לצלוח את שלב רבע גמר ליגת האלופות. הבלם הצרפתי, שהבקיע שער יפהפה בבעיטה חופשית במדי ספורטינג ליסבון, התייחס לשאלה מדוע הוא לא ביצע בעיטות נייחות בברצלונה ואמר: "אני אפילו לא ניסיתי. כולם יודעים מי בועט את הכדורים החופשיים בברצלונה וזה בגלל שהיה לנו את הבועט הכי טוב. הבקעתי שער בברצלונה אבל זה היה רק כי מסי לא שיחק. אם מסי או ניימאר היו בסביבה, זה היה בלתי אפשרי לבעוט. אותו דבר היה בוולנסיה כששיחקתי עם דויד סילבה, חואן מאטה ודויד וייה".

מתיו נשאל האם יש דרך כלשהיא לעצור את מסי שנמצא בכושר אדיר ואמר: "זה קשה מאוד כי אתה אף פעם לא יודע איך הוא ישחק. צריך לתת לו מטר ולא לקפוץ עליו, לחכות שהוא ימסור לשחקן אחר". על השאלה האם קשה יותר לנצח את ברצלונה או ריאל מדריד, אמר מתיו: "אני לא יודע, בכדורגל הכול אפשרי. ברצלונה קבוצה חזקה מאוד והיא הפייבוריטית הברורה אבל אנחנו יכולים לנצח".

אחרי כמה עונות מוצלחות בוולנסיה, מתיו עשה את קפיצת המדרגה כשחתם בברצלונה ב-2014, אך למרות ששיחק שלוש עונות במועדון הוא התקשה לתפוס מקום של קבע בהרכב ובשתי העונות האחרונות רשם רק 12 הופעות בהרכב של לואיס אנריקה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully