וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטיס קציקאריס: "יש הרבה דברים שצריך לתקן, אבל אני מרוצה"

25.9.2017 / 9:57

מאמן הפועל ירושלים סיכם את התבוסה לבאסקוניה ואת מחנה האימונים בספרד: "היה חיובי, התמודדנו מול יריבות ברמה גבוהה". הלפרין: "המחנה תרם לנו הרבה, חוזרים ארצה כקבוצה חזקה יותר"

הפועל ירושלים הובסה אמש (ראשון) 97:75 בידי באסקוניה. האלופה הישראלית הופיעה למשחק ההכנה בספרד ללא ארבעה שחקנים: טרנס קינזי הפצוע, סטראטוס פרפרוגלו שנחת בארץ אתמול, בר טימור החולה וליאור אליהו, ששב לישראל בשל מות סבו.

המאמן פוטיס קציקאריס העיר במחצית לחניכיו על ההגנה, אולם בירושלים ציינו כי הקבוצה עדיין לא מתואמת ושיחקה, כאמור, ללא ארבעה שחקני רוטציה. "שחקנים פשוט היו עייפים וזה מה שהכריע את הרבע האחרון", הודו בקבוצה.

קציקאריס סיכם: "שיחקנו נגד קבוצת יורוליג באולמה הביתי, שבוע לפני תחילת העונה. זה היה משחק לא קל, אבל מבחן מול קבוצה פיזית. זה היה עניין של זמן, בהתחשב בעובדה שהיינו בלי ליאור ובר טימור, שנשאר במלון בגלל וירוס. יש הרבה דברים שצריך לתקן, את הזמן והאימונים שנותרו לנו ננצל כדי לתקן את הדברים האלה, לבדוק את הכימיה בקבוצה, אבל באופן כללי אני מאוד מרוצה ממסע המשחקים הזה, הוא חיובי. התמודדנו מול יריבות ברמה גבוהה".

יותם הלפרין הוסיף: "אני חושב שהיה מחנה טוב. התקדמנו תוך כדי תנועה, וזה הכי חשוב מבחינתנו. היו לנו 11 ימים ללמוד אחד את השני, ואני חושב שאנחנו במצב הרבה יותר טוב מאשר איפה שהיינו כשהתחלנו את המחנה. את המשחק אפשר לחלק: החצי הראשון היה טוב, שלטנו יחסית בקצב והצלחנו לשחק את הכדורסל שאנחנו רוצים. בחצי השני העייפות שלנו והעומק שלהם הכריעו. החיסורים שלנו פגעו בנו ולא הצלחנו לעמוד בקצב שלהם, אבל אנחנו לוקחים את המחנה הזה בכללותו, ואני חושב שבסך הכול המחנה תרם לנו הרבה. אנחנו חוזרים לארץ כקבוצה יותר טובה ומתחילים את ההכנות לקראת תחילת השנה".

עוד בנושא:

הכנה: הפועל ירושלים הובסה בספרד 97:75 בידי באסקוניה
סטראטוס פרפרוגלו נחת: "היה לי קיץ ארוך, אני צריך להשלים פערים"

מאמן הפועל ירושלים פוטיס קציקאריס. יוסי ציפקיס
רואה את חצי הכוס המלאה. קציקאריס/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully