וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: נוריס קול צפוי להחמיץ את הדרבי, ספאחיה: "אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה"

25.9.2017 / 9:34

הגארד סובל מפציעה בכתפו ובמכבי תל אביב לא רוצים לסכנו, המאמן נשמע מרוצה אחרי ההפסד בכרתים לאולימפיאקוס: "היה לנו טורניר טוב". מייקל רול: "נלחמנו והצגנו אופי בשני המשחקים"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב המשיכה אמש (ראשון) את משחקי ההכנה שלה עם הפסד 90:82 לאולימפיאקוס בגמר טורניר כרתים. הצהובים הציגו רפיון ברבע השלישי, נקלעו לפיגור דו ספרתי ולא הצליחו לסגור את הפיגור מול יריבה חזקה ששיחקה ללא שני כוכביה - ואסיליס ספאנוליס ויורגוס פרינטזיס. במכבי נוטים להעניק לנוריס קול מנוחה ולא לשתפו בגביע ווינר מול הפועל תל אביב. קול סובל מפציעה בכתפו ואמור לחזור לפעילות בעוד כשבועיים. בצוות המקצועי שוחחו בסיום עם פייר ג'קסון, שהיה דומיננטי במשחק.

פייר ג'קסון, מכבי תל אביב. טוויטר מכבי תל אביב,
המנהיג החדש של הצהובים. פייר ג'קסון/טוויטר מכבי תל אביב

המאמן נבן ספאחיה סיכם: "היה לנו טורניר טוב. לפני שהתחלנו לשחק לא ידענו איפה אנחנו עומדים, אבל לאחר ששיחקנו שני משחקים אנחנו מבינים שאנחנו יכולים לנצח כל קבוצה. לצערי במשחק מול אולימפיאקוס הרבע האחרון הכריע אותנו והפסדנו. אבל נחזור לתל אביב ונתאמן חזק".

מייקל רול הוסיף: "במחצית הראשונה הצגנו אנרגיה, אבל בשנייה אולימפיאקוס שיחקה יותר פיזי מאיתנו. אבל נלחמנו והצגנו אופי בשני המשחקים, שאנחנו נלחמים. מיום ליום אנחנו לומדים אחד את השני, איך לשחק אחד עם השני, לשחק בצורה פיזית ולעשות את העבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully