וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "משחק רע מאוד שלנו". חשש לקרע במפשעה לשלומי אזולאי

24.9.2017 / 23:10

מאמן מכבי חיפה היה תקיף אחרי ה-0:0 הסוער מול מכבי תל אביב: "הפציעה של אזולאי וההיעדרות של ורמוט פגעו בנו. אבל זה סיפורים. הקשר שנפצע בפתיחה מירר בבכי ויעבור צילום אולטרסאונד בשלישי

ברני ארדוב

מכבי חיפה סיימה הערב ב-0:0 את המשחק הסוער מול מכבי תל אביב כששתי הקבוצות הגיעו לשריקת הסיום ב-10 שחקנים. בלם הצהובים טל בן חיים הורחק בדקה ה-44, אך מכבי חיפה לא ניצלה את היתרון המספרי שהיה לה ובדקה ה-80 איבדה בכרטיס אדום משלה את עומרי בן הרוש. אולם, החשש הגדול מגיע מכיוונו של שלומי אזולאי שנפצע כבר בפתיחה וכרגע בחיפה חוששים שהשחקן סובל מקרע במפשעה והוא עלול להיעדר בשל כך במשך תקופה ארוכה. ביום שלישי יעבור השחקן אולטרסאונד שיאבחן את חומרת הפציעה של הקשר. אגב, אזולאי לקח קשה את הפציעה ומירר בבכי בחדר ההלבשה.

גיא לוזון מאמן מכבי חיפה עם אסף נמני. ברני ארדוב
לוזון/ברני ארדוב
sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
גל אלברמן שחקן מכבי חיפה עם ברק יצחקי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"תודה למכבי תל אביב על הטקס". אלברמן/ברני ארדוב

המאמן גיא לוזון אמר בסיום: "משחק רע מאוד שלנו. גם במחצית הראשונה וגם בשנייה הדבר היחיד שטוב הוא שבאנו למשחק חוץ מול מכבי תל אביב ולקחנו נקודה. אבל בכל האספקטים היינו חלשים. איבדנו את שלומי אזולאי, ההיעדרות של גילי ורמוט ורועי קהת פגעו בנו, אבל זה סיפורים. שיחקנו רע. לא יכולתי להשאיר את גילי ורמוט על הספסל כי היה חשש שדקל קינן לא יהיה כשיר אז הייתי צריך עוד שחקן הגנה בסגל. בקיצור סלט. במשחק הזה היינו רעים ולכן לא ניצחנו אותו. אין טעם לחזור על זה שוב ושוב. יש מיליון ואחד דברים שלא עשינו נכון. אין מה לטחון מים. שיחקנו רע זה הכול".


גל אלברמן ששיחק מול האקסית הוסיף: "הגענו עם תכנית משחק בשביל לנצח. בחלק מהדקות היינו טובים. בחלק מהזמן התוכנית לא עבדה. לקחנו נקודה חשובה ואנחנו מסתכלים קדימה. עבורי זה היה מפגש מרגש כי הייתי בצד הצהוב, אבל היום אני 100 אחוז במכבי חיפה. אני מודה למכבי תל אביב על הטקס לכבודי. שיהיה להם בהצלחה. אנחנו מסתכלים קדימה וחושבים חיובי. אנחנו קבוצה חדשה לגמרי ואני אומר את זה גם אחרי ניצחונות וגם אחרי הפסדים. אנחנו עם הפנים קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully