וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע מודאגת אחרי התיקו: "אסור להתפורר עכשיו"

24.9.2017 / 7:52

באר שבע שוב לא מצליחה לייצר רצף ניצחונות ושוב מודאגת: קואנקה וגדיר שלא קיבלו דקות נראו מאוכזבים, בכר מוטרד מכך שהפועל חיפה רצה יותר, חיימוב התלונן על כאבים, ומה יקרה כשכל הפצועים יחזרו?

צילום ועריכה: קובי אליהו

1. "אסור להתפורר עכשיו"

תחושות קשות בהפועל באר שבע אחרי ה-1:1 אמש (שבת) מול הפועל חיפה. בסיום התאספו השחקנים על כר הדשא וניסו לחזק אחד את השני, בידיעה שרק יחד יצלחו את המשבר. "אסור להתפורר עכשיו", אמר שחקן בקבוצה. "אנחנו לא נראים טוב וזו עובדה. נצטרך להשתפר המון". בקבוצה בעיקר לא אהבו את הנינוחות של השחקנים אחרי שער היתרון המוקדם שכבשו. "הכי גרוע זה להרגיש נוח. במחצית הראשונה הרגשנו שדברים הולכים בקלות, היו להם הרבה שטחים ונענשנו". המאמן ברק בכר התריע על כך כבר במחצית ואמר לשחקנים שאם ימשיכו לשחק ככה וירגישו בנוח, הם לא ינצחו. וכך היה.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע סיימה רק ב-1:1 עם הפועל חיפה בחוץ
מהראן ראדי: "אנחנו לא אמורים להגיע למשחק של רולטה"

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. ברני ארדוב
בכר מודאג, גם בגלל הכושר/ברני ארדוב

2. בכר מודאג: למה הפועל חיפה רצה יותר?

עוד נתון שבבאר שבע לא אהבו לראות הוא ששחקני הפועל חיפה רצו יותר ועברו קילומטראז' גבוה יותר במשחק. באלופה ציינו שהדבר אמנם נבע מכך שהיריבה התגוננה לאורך המחצית הראשונה, אך במחצית השנייה, בה המשחק היה יותר פתוח, הפער רק הלך וגדל. בכר צפוי לשוחח עם השחקנים על העניין, על פי ההערכה של כמה מהשחקנים הבכירים בקבוצה. "אף אחד לא יכול להגיד שאנחנו לא רוצים, אבל אנחנו בהחלט משחקים לא חכם", קבע אחד מהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

3. קואנקה וגדיר מתוסכלים

אם לא מספיקה היכולת הדלה והעובדה שהקבוצה לא מצליחה לייצר רצף משחקים ניצחונות, גם האווירה בחדר ההלבשה הולכת ונעשית עכורה, ונראה שבתקופה הקרובה בכר ייאלץ להסתדר עם כמה שחקנים מתוסכלים. אתמול מוחמד גדיר שפתח במשחק הקודם כלל לא היה בסגל, דבר שהפתיע רבים. מיכאל אוחנה שלא היה בסגל שני משחקים הועדף על איסק קואנקה כחילוף האחרון ובקבוצה העידו שגם גדיר וגם הספרדי התאכזבו מכך. אליניב ברדה, מיגל ויטור, גיא מלמד, אורן ובן ביטון - כל אלה צפויים לחזור תוך חודש מפציעות והדבר יחייב את בכר להותיר שלושה או ארבעה שחקנים בכירים מחוץ לסגל מדי משחק. "כשהכל הולך, אז אין בעיה. אבל כשלא הולך, גם הדבר הזה נהיה משהו שצריך להתמודד איתו. התרופה לכל הדברים האלה היא לנצח", אמרו במועדון.

גיא חיימוב, הפועל באר שבע ,. ברני ארדוב
התלונן על כאבים. חיימוב/ברני ארדוב

4. גם גיא חיימוב נפצע

השוער גיא חיימוב סיפר לאנשי הצוות שהוא סובל מכאבים חזקים בגבו בעקבות להיתקלות עם עדן בן בסט. חיימוב ייבדק בימים הקרובים ובקבוצה יעקבו אחר מצבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully