וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף: "אם אלירן עטר לא מסוגל לשחק נגד האקסית בגיל 30, אז יש לנו בעיה"

23.9.2017 / 17:36

מכבי תל אביב מתכוננת למכבי חיפה (א', 21:00, ספורט 5), ג'ורדי מתכונן למפגש של שחקנים מול האקסית ודיבר גם על אלברמן: "החלטנו להגיש הצעות אחרי גמר הגביע, אבל חיפה כבר פנו אליו והוא העדיף אותם"

קובי אליהו

מכבי תל אביב קיימה הערב (שבת) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק המסקרן מול מכבי חיפה (א', 21:00, ספורט 5), כשבשתי הקבוצות מתכוננים לא מעט שחקנים למפגש מול קבוצותיהם לשעבר: אלירן עטר אצל הצהובים, ועומרי בן הרוש, גל אלברמן ושלומי אזולאי אצל הירוקים.

ג'ורדי קרויף מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"גל אלברמן הוא דוגמא לשחקנים צעירים". קרויף/קובי אליהו

המאמן ג'ורדי קרויף נשאל על האקסים ואמר לקראת ההתמודדות: "אני לא צורך תקשורת. אני מתאר לעצמי שמנסים ליצור מתח סביב שחקנים שלא רצינו. יש לנו גם שחקנים ששיחקו במכבי חיפה. זה משחק חשוב לשתי הקבוצות. זה לא עניין של שחקן אחד או שניים או שתי קבוצות שרוצות לממש פוטנציאל".

קרויף המשיך ואמר: "אלו שתי קבוצות גדולות ויש תחושה תחרותית סביב המשחק וכולם רוצים לשחק. אם הייתי שחקן חיפה לא הייתי חושב על המשחק הזה. הייתי חושב על העונה השלמה. זה משחק מיוחד, אבל בסופו של דבר זה רק שלוש נקודות. אנחנו נעשה את המקסימום. לא זכינו בתארים בעונה שעברה לכן התחלנו את העונה מוקדם ושילמנו על כך. יש לנו גם פציעות ומזל רע. אבל בשביל זה יש לנו סגל רחב".

קרויף המשיך לתקוף את העיתונאים שהפנו אליו שאלות ואמר: "אתם רוצים את ההרכב ואת השינויים שאני מתכנן. את זה לא תשמעו". על טל בן חיים, שלא התאמן אתמול: "נראה, אני לא יודע".

עוד בנושא
שכטר לשחקנים: "אסור שהפתיחה המצויינת תיהרס בגלל אי הוודאות"
בני סכנין: גם עטאא ג'אבר ייעדר מול מכבי פתח תקוה
נטל ההוכחה: סימן השאלה של נטע לביא וסימן הקריאה של רוסלן ברסקי

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן מכבי חיפה, גל אלברמן. טל לוי
מחמאות מג'ורדי. אלברמן במדי חיפה/טל לוי

על השחקנים שעברו לחיפה אמר קרויף: "אני מצפה שגל אלברמן, עומרי בן הרוש ושלומי אזולאי ישחקו. היום אין שחקנים שמשחקים כל הקריירה בקבוצה אחת. אם אלירן עטר בגיל 30 לא מסוגל לשחק במצב כזה אז כנראה שיש לנו בעיה".

באותה הזדמנות קרויף שיבח את גל אלברמן ואמר: "הוא קיבל הצעה טובה ממכבי חיפה וזה הכול. אנחנו החלטנו להגיש הצעות אחרי גמר הגביע והוא קיבל את ההצעה לפני. זה מה שקרה. אני יכול להגיד שהוא דוגמא לשחקנים צעירים שתרם לנו המון".

יובל שפונגין על המפגש מול האקסים: "אנחנו מקצוענים, במגרש לא אכפת לנו מי מולנו ואין סנטימנטים. אני מאחל לכל החברים שלנו לשעבר הצלחה, אבל לא מחר". על עטר: "הוא לא מתעסק בזה יותר מדי, כי הוא יודע שזה לא יביא לו שום דבר טוב".

ג'ורדי קרויף מאמן מכבי תל אביב עם יובל שפונגין. קובי אליהו
מוכנים. שפונגין וג'ורדי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully