וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי כבש כמו כל ריאל: "הוא אלוהי, גדול יותר מכל מועדון, אפילו מברצלונה"

פתיחת העונה המדהימה נמשכת: אחרי עוד רביעייה, גם מאמן ושחקני אייבר מהללים את הפרעוש. ברצלונה מתאהבת בפאוליניו, גם האוהדים כבר מכים על חטא: "הוא הולך להיות מציאת העונה"

רויטרס

בווידאו: תקציר השישייה המרהיבה של ברצלונה

ערב פתיחת העונה, נראה היה שהאווירה בברצלונה רחוקה מלהיות חיובית. ניימאר עזב במפתיע, מסי טרם האריך את חוזהו והדאיג את האוהדים, והרכש שכן הגיע - ובראשו פאוליניו הברזילאי - הושמץ עוד לפני שדרך על כר הדשא בקאמפ נואו. אבל אם לשפוט על פי חמשת משחקי הליגה הראשונים של הקטלאנים בליגה הספרדית, לא נותר זכר לאווירת הנכאים הזו. אמש (שלישי) בארסה רמסה את אייבר 1:6 עם עוד תצוגת תכלית של ליאונל שכבש רביעייה, ועם עוד משחק מצוין של פאוליניו המושמץ, שכבש, בישל והציג שיתוף פעולה מרשים עם הפרעוש. אחרי המשחק, הברזילאי סוף סוף קיבל את האישור גם מאוהדי ברצלונה, שקראו בשמו ומחאו לו כפיים.

"וואו, פאוליניו הוא המציאה הגדולה של ברצלונה, מציאת העונה", שיבח חברו של הקשר לנבחרת ברזיל ואקס ברצלונה, דני אלבס, מיד אחרי המשחק, וגם המאמן ארנסטו ואלוורדה הצטרף למצעד המפרגנים. "הוא שחקן מאוד חכם. במשחקים הראשונים שלו כאן הוא קצת התקשה להגיע לרחבה, אבל הוא העלה הילוך בשבועות האחרונים ורואים את זה על המגרש", אמר. "יש לו איכויות שונות משאר השחקנים שלנו. הוא יותר חזק, הוא אוהב לבוא מהקו השני ולעשות כניסות חכמות לרחבה. השער שכבש עזר לו להיכנס למשחק כמו שצריך, והלוואי שימשיך לעזור לנו ככה".

עוד בנושא:

ברצלונה מחצה 1:6 את אייבר, רביעייה למסי
הערב בספרד: ריאל מול בטיס, רונאלדו חוזר

שחקני ברצלונה פאוליניו, ליאונל מסי, דניס סוארס חוגגים. AP
הכל מתחבר לאט לאט. פאוליניו חוגג עם מסי ודניס סוארס/AP

פאוליניו עומד כעת על שני משחקים ברצף עם כיבוש, ושני רק למסי בטבלת המבקיעים של הקבוצה. הקשר עצמו אמר ש"קיבלו אותי בצורה הכי יפה שיכולה להיות, נתנו לי רוגע והשרו ביטחון. אני מאושר לשחק לצד מסי, הוא השחקן הטוב בעולם ואני רוצה לעזור לו לזכות בכל התארים האפשריים".

על הביקורות שספגו ראשי ברצלונה על רכישתו, אמר: "אני לא צריך להוכיח כלום לאלו שפקפקו בי, רק לחברים שלי ולברצלונה והדרך הכי טובה לעשות זאת היא להציג יכולת טובה, להשיג ניצחונות ולהבקיע שערים. זה מקל על ההתאקלמות שלי".

אבל גם היכולת הטובה של פאוליניו לא האפילה על עוד הצגה מושלמת של ליאונל מסי. הפרעוש עומד על 12 שערים בכל המסגרות מפתיחת העונה, תשעה מהם בליגה הספרדית - בדיוק כמו מספר השערים שריאל מדריד כולה כבשה. את המחמאות מברצלונה כולם כבר התרגלו לשמוע, וגם אמש הילל אותו ארנסטו ואלוורדה כשאמר ש"הוא לא רק השחקן הכי מוכשר בכל הזמנים, הוא גם הכי אינטליגנטי שהיה אי פעם. אני כבר לא יודע מה לומר עליו, כי ההצגות הללו קורות אצלו על בסיס יומיומי, הוא עושה את זה שוב ושוב ושוב".

אבל הדברים המעניינים יותר נאמרו שוב על ידי היריבה אייבר, שפשוט לא הצליחה לעצור אותו. מאמן הקבוצה הצנועה חוסה לואיס מנדיליבאר ניתח את המשחק בסיום ואמר ש"נכון, זו ברצלונה וזה מועדון גדול, עצום. אבל כרגע, מעל הכל, מסי גדול יותר". קשר אייבר גונסאלו אסקלנטה אמר ש"עשינו כל מה שיכולנו כדי לעצור אותו, בנינו תוכנית יפה, אבל הכל התרסק מרגע שהמשחק התחיל, כי מסי פשוט אלוהי".

מסי טוב כמו כל ריאל מדריד

נתוני המשחק המרשימים של פאוליניו

כותרות העיתונים בקטאלוניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully