וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצף המרשים של מסי, השיא של אמבפה והעקיצה של רובן ללבנדובסקי

הארגנטינאי כבש בכל 13 העונות האחרונות, הצרפתי הפך לבן העשרה הראשון שמבקיע במדי שתי קבוצות שונות במפעל. ההולנדי של באיירן התייחס לביקורת של חברו: "צריכים לדבר יותר על המגרש"

המספרים

* ליאונל מסי כבש ב-13 העונות האחרונות של ליגת האלופות במדי ברצלונה. רק ראול מחזיק ברצף ארוך יותר (15 עונות).

* יובנטוס מעולם לא הפסידה את המשחק הראשון של העונה בליגת האלופות, עד הערב. ברצלונה עשתה לזה סוף.

* יובנטוס הפסידה 3:0 במשחק חוץ לראשונה אי פעם במסגרת גביע האלופות/ליגת האלופות.

* קיליאן אמבפה עשה היסטוריה: הכישרון בן ה-18 הפך לבן העשרה הראשון שכובש במדי שתי קבוצות שונות בליגת האלופות. בעונה שעברה במדי מונאקו והערב כשחקן פ.ס.ז'.

* אמבפה גם השווה את שיא השערים לנער בליגת האלופות, בו מחזיק פטריק קלייברט עם שבעה כיבושים.

* אדינסון קבאני מפריס סן ז'רמן כבש בחמשת משחקיו האחרונים בליגת האלופות - הרצף הטוב ביותר שלו בקריירה.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה חוגג. רויטרס
מתקרב לרצף של ראול. ליאונל מסי/רויטרס

* סלטיק הפסידה 5:0 לפריס סן ז'רמן וזו התבוסה הביתית הכי גבוהה שלה במסגרת אירופית.

* דוידה זפאקוסטה מצ'לסי הוא השחקן האיטלקי ה-100 שכובש במסגרת ליגת האלופות.

* ססאר אספיליקואטה מצ'לסי כבש את שערו הראשון בקריירה בליגת האלופות.

* מרואן פלאיני ממנצ'סטר יונייטד כבש לראשונה בקריירה בליגת האלופות, והשער שלו היה השער הבלגי ה-100 במפעל.

* רומלו לוקאקו כבש בהופעת הבכורה שלו בליגת האלופות והעלה את מאזנו במנצ'סטר יונייטד לשישה שערים בשישה משחקים.

* אתלטיקו מדריד שמרה על רשת נקייה בשבעה מתשעת משחקי החוץ האחרונים שלה בליגת האלופות. היא ספגה רק פעמיים.

* הרצף של איגור אקינפייב נמשך: שוערה של צסק"א מוסקבה ספג בכל 40 משחקיו האחרונים במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות.

* טיאגו אלקנטרה, קשר באיירן מינכן, כבש לראשונה במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות. כל חמשת שעריו הקודמים במפעל היו בשלבי הנוקאאוט.

דוידה זפאקוסטה שחקן צ'לסי. רויטרס
השחקן האיטלקי ה-100 שכובש בליגת האלופות. דוידה זפאקוסטה/רויטרס

התגובות

רומלו לוקאקו, חלוץ מנצ'סטר יונייטד שכבש בבכורה שלו בליגת האלופות, אמר לאחר ה-0:3 על באזל: "אחרי שמעדנו בסטוק היינו צריכים לחזור לעצמנו עם ניצחון. הכדורגל לא היה נהדר, אבל ניצחנו. מבחינה הגנתית לא ספגנו, אנחנו עדיין בתהליך".

ניקלאס זולה, בלם באיירן מינכן, אמר לאחר ה-0:3 על אנדרלכט: "אני שמח מאוד מההופעה הראשונה שלי בליגת האלופות. יכולנו לכבוש עוד שניים או שלושה שערים, אבל בסופו של דבר הצלחנו להשיג שלוש נקודות. אני תמיד מוכן לעזור לקבוצה ואני שמח שקיבלתי את ההזדמנות שלי היום".

חברו אריאן רובן הוסיף: "עם כל הכבוד, אחרי הכרטיס האדום היינו צריכים להביס אותם. לא היה קצב או מהירות. אנחנו צריכים להראות יותר תשוקה ולשחק חזק כדי לכבוש שערים". כשנשאל לגבי דברי הביקורת שהשמיע רוברט לבנדובסקי על מדיניות הרכש של המועדון, אמר ההולנדי: "אנחנו צריכים לדבר יותר על המגרש".

בינתיים נפתחה בבאיירן חזית חדשה, זאת לאחר שהמנהל הספורטיבי של הבווארים חסן סליהמידז'יץ' מתח ביקורת פומבית על פרנק ריברי שהשליך בזעם את חולצתו על הספסל לאחר שהוחלף מול אנדרלכט. סליהמידז'יץ הכריז לאחר האירוע: "ברור ששחקן לא אוהב להיות מוחלף, אבל הוא צריך לכבד החלטה של המאמן. אסור שאירוע כזה יחזור".

ססק פברגאס, קשרה הספרדי של צ'לסי, היה מרוצה מה-0:6 לרשת קרבאח: "זו הופעה טובה ותוצאה טובה. אתה אף פעם לא יכול לדעת אם הפרש השערים יהיה חשוב בסוף שלב הבתים. אני חושב שכל השחקנים סיפקו תצוגה טובה. אנחנו מגיעים לאט לאט ליכולת הטובה שלנו. חמישה שחקנים הוחלפו בהרכב לעומת זה שפתח במשחק האחרון. יש לנו תשעה משחקים ב-21 יום, זו תקופה קשה. לא היינו מורגלים לזה בעונה שעברה כי לא שיחקנו בליגת האלופות".

מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה אמר: "ראיתם קבוצה ששיחקה כדורגל טוב, שהיא האמינה במה שהיא עושה. ניסינו ללחוץ בקישור, היו לנו שניים או שלושה מצבים טובים במחצית הראשונה, אז רומא התעייפה מעט, ניסינו להגביר את הקצב. לרוע המזל, לא הצלחנו לכבוש, אבל הערכתי את המשחק שלנו. אנחנו צריכים להחמיא לשוער שלהם, אליסון עשה עבודה נהדרת. הבעיטות שלנו היו למסגרת, פרט לבעיטה של סאול לקורה, וחוץ מזה היו לו הדיפות יפות. הדבר הכי חשוב בכדורגל הוא לא האסתטיקה, אלא השערים וזה חסר לנו היום. לרומא הגיעה נקודה. אני מקווה שזו נקודה שתעזור לנו כדי להמשיך לשלב הבא".

מיראלם פיאניץ' מיובנטוס אמר אחרי התבוסה מול ברצלונה: "אנחנו לא יכולים לספוג שער כמו זה שספגנו במחצית הראשונה. זו הייתה מחצית ראשונה כל כך טובה, היינו במשחק והיו לנו את המצבים שלנו כדי לכבוש. ברגע שברצלונה השיגה את שער היתרון, הם שלטו בכדור ועשו מה שהם רצו. היינו צריכים לשחק טוב יותר וזה ישמש לנו שיעור. אנחנו רק בתחילת העונה, אבל חבל כי היינו צריכים להיראות טוב יותר. זה רק המשחק הראשון בשלב הבתים, אז אנשים מגזימים עם הביקורת שלהם. הקבוצה תגיב כמו שהיא תמיד מגיבה. הפסדנו נגד קבוצה מצוינת וחסרו לנו הרבה שחקנים. הדבר החשוב הוא שנלמד מהטעויות שלנו. היינו יכולים לכבוש אם היינו אגרסיביים יותר בהתקפה".

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
רובן עקץ. רוברט לבנדובסקי/רויטרס

כוכב פריס סן ז'רמן, ניימאר, אמר אחרי הטיול מול סלטיק: "אני שמח מאוד. זה היה משחק פנטסטי ואני שמח מאוד בשביל הקבוצה. זה ניצחון חשוב". על קיליאן אמבפה, אמר הברזילאי: "תמיד תענוג לשחק לצד שחקנים נהדרים, למרות שהוא צעיר. לדעתי הוא שחקן מצוין ויש לו פוטנציאל להשתפר אפילו".

יוליאן דראקסלר הוסיף: "אפשר לומר שהייתה לנו פתיחה מושלמת, במחצית הראשונה עשינו עבודה נהדרת והובלנו 0:3 מוקדם מאוד, מה שהפך את המשחק לקל יותר. בסופו של דבר אנחנו מרוצים. זה היה חשוב מאוד לשלב הבתים, השגנו שלוש נקודות וזה תמיד חשוב כדי לפתוח את העונה כמו שצריך. קבוצות יודעות שאנחנו טובים, אבל בליגת האלופות המשחקים תמיד מוכרעים על הפרטים הקטנים. זו התחלה טובה, לא יותר ולא פחות. אנחנו עדיין יכולים להשתפר ונצטרך להגיע רחוק בליגת האלופות. אנחנו שמחים עכשיו, אבל המשחק הבא שלנו הוא נגד באיירן מינכן ונצטרך להשתפר לקראת זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully