וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בלאומית: ניר לקס עשוי להחליף את אביחי ידין בהרכב הפועל תל אביב

האדומים יתחילו את העונה בראשון לציון מול החבורה של איל וניר ברקוביץ' (19:00, ספורט 5). הקפטן בספק, דנילו עשוי להיחתך, אדי גוטליב יישאר ביציע עד ינואר אם לא ימצא קבוצה

צילום ועריכה: קובי אליהו

בפעם השנייה בהיסטוריה, הפועל תל אביב תפתח מחר (שני, 19:00, ספורט 5) עונה חדשה בליגת המשנה. אז, ב-1989/90 זה קרה בליגה הארצית והסתיים בעלייה מהירה. האם גם מוטי איוניר ושחקניו יעשו זאת אחרי עונה אחת בליגה הלאומית? המבחן הראשון יהיה באצטדיון הברפלד, אצל הפועל ראשון לציון של משפחת ברקוביץ'. במקביל, בית"ר תל אביב רמלה תארח את מכבי אחי נצרת ובני לוד את עירוני נשר.

מוטי ברשצקי אור אוסטוינד הפועל תל אביב. קובי אליהו
המרוץ לליגת העל מתחיל. אור אוסטוינד לצד מוטי ברשצקי/קובי אליהו

הפועל ראשון לציון - הפועל תל אביב

לפני פחות משלוש שנים עוד היה איל ברקוביץ' מנג'ר הפועל תל אביב. כשהתפטר מתפקידו ב-20 בינואר 2015, גם הוא לא האמין שיום יבוא והוא יפגוש את האדומים במסגרת הליגה הלאומית. מוטי איוניר מקווה לפתוח את הקדנציה בהפועל תל אביב עם ניצחון, אחרי מאזן נקי מהפסדים בגביע הטוטו ולא מעט החתמות שביצע בקיץ. מנגד, הפועל ראשון לציון תציג שחקני רכש רבים, בראשם שלומי אביסדריס שחזר לקבוצה וגם הזר הראשון בעידן ברקוביץ' - אוגו אזוצ'וקוו.

כ-2,000 אוהדים ילוו את הפועל תל אביב למשחק. אוראל דגני יפתח בשלישיית הבלמים לצד טל בנש והברזילאי ברונו סוארס. בן ארצו דנילו לא עבר בבקרה ועשוי להיחתך. אביחי ידין נמצא בספק וניר לקס צפוי להחליפו בקישור האחורי. אדי גוטליב יישאר ביציע עד ינואר אם לא ימצא קבוצה, בעוד שחר הירש אמור היה כבר להצטרף, אך העניין מתעכב. הצעירים איציק שולמייסטר ורועי דיין עשויים לעבור בהשאלה לבית"ר תל אביב רמלה, יש כוונה להשאיל גם את עומרי שקל ואילו רמזי ספורי מחכה לעבור בהשאלה לקבוצה מליגת העל.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
איל ברקוביץ' מנג'ר הפועל תל אביב עם אחיו ניר ברקוביץ'. קובי אליהו
משפחת ברקוביץ' מחכה להפועל תל אביב/קובי אליהו

בני לוד - עירוני נשר

בעונה שעברה ניצחה בני לוד פעמיים 1:2 את עירוני נשר, אך את העונה הזו פתחה עם שני הפסדים בגביע הטוטו. סלימאן אזברגה בונה על דייגו סליס שחזר לקבוצה אחרי עונה אחת בהפועל רמת גן, כשלצדו ימשיך לככב אנס דאבור ואולי גם ויקטור מרעי שחזר ללאומית. עירוני נשר, עם צחי טייאר על הקווים, מציגה לא מעט יוצאי מכבי חיפה, בראשם שי מימון שממשיך לעונה נוספת.

בית"ר תל אביב רמלה - מכבי אחי נצרת

עמיר תורג'מן, שהיה קרוב לחזרה למ.ס. אשדוד ומועמד גם לבני סכנין, נשאר בסופו של דבר בבית"ר תל אביב רמלה, שעברה תהליך הצערה נוסף. רבים מכוכבי העונה הקודמת עזבו את הקבוצה שסיימה במקום השלישי בלאומית, אבל דור ג'אן ימשיך להוביל את ההתקפה והקפטן לשעבר רמאריק אטו חזר. אחי נצרת, עם חסן אבו זייד וברונו לוז שהצטרפו, תנסה להמשיך במומנטום מגביע הטוטו, שם ניצחה בכל שלושת המשחקים וכבשה תשעה שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully