וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: 2:2 דרמטי לאתלטיקו מדריד אצל ג'ירונה

העולה החדשה כבר הובילה 0:2 במשחק הבכורה ההיסטורי שלה בליגה הבכירה (צמד לסטואני, 22 ו-25) וגריזמן ספג אדום ראשון בקריירה, אך אנחל קוראה (78) וחוסה מריה חימנס (85) איזנו. סביליה - אספניול 1:1

one

שני משחקי הקלאסיקו בסופרקופה מאחורינו ואתמול (שישי), יצאה לדרך העונה החדשה בליגה הספרדית עם צמד משחקים. לגאנס ניצחה 0:1 את אלאבס. מאוחר יותר ולנסיה ניצחה באותה תוצאה את לאס פלמאס. היום נערכו שלושה משחקים. ריאל סוסיאדד ניצחה 2:3 את סלטה ויגו, ג'ירונה ואתלטיקו מדריד סיימו ב-2:2 דרמטי בעוד סביליה ואספניול נפרדו ב-1:1.

seperator

ולנסיה - לאס פלמאס 0:1

העטלפים עברו אשתקד עוד עונה בינונית מאוד וינסו להפגין שיפור מסוים העונה. אולם, הסגל לא התחזק יותר מדי ומה שיש הספיק ל-0:1 על הקבוצה מהאיים הקנריים שהתבשרה ממש לפני פתיחת העונה על עזיבתו של קווין פרינס בואטנג אחד משחקני המפתח שלה. סימונה זאזה החלוץ הגיאורגי איטלקי היה זה שסידר לעטלפים שלוש נקודות עם שער נאה בדקה ה-22. אלן חלילוביץ' אקס ברצלונה ובן של סיאד אקס באר שבע הורחק כעבור 11 דקות אחרי עבירה גסה על חוסה גאיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים. רויטרס
הקולצ'ונרוס ניצלו מהפסד מביך/רויטרס

סלטה ויגו - ריאל סוסיאדד 3:2

סיום דרמטי למשחק אטרקטיבי מאוד. הרכש מקסי גומס כבש ראשון עם עקב יפהפה מהאוויר בדקה ה-22, אולם מיקל אויארסבאל השווה אחרי שגיאה איומה של שוער סלטה סרחיו אלבארס 11 דקות לאחר מכן. גומס השלים צמד בדקה ה-50, אך חואנמי מצא עצמו לבד לגמרי מול סרחיו אלבארס בדקה ה-80 ולא התבלבל, ו-וויליאן ז'וזה השלים מהפך מהנקודה הלבנה בדקה ה-87.

צפו בתקציר

ג'ירונה - אתלטיקו מדריד 2:2

משחק הבכורה ההיסטורי של ג'ירונה בליגה הבכירה בספרד כמעט הסתיים בניצחון סנסציוני, אך המארחים המאוכזבים נאלצו להסתפק בנקודה. כריסטיאן סטואני הימם את הקולצ'ונרוס עם צמד נגיחות ממרכז הרחבה (22 ו-25) ובדקה ה-67 הכל נראה אבוד מבחינת סימאונה, כאשר אנטואן גריזמן התחזה, קיבל צהוב, זרק מילה לא במקום וקיבל אדום ראשון בקריירה. אלא שדווקא בעשרה שחקנים, האופי של אתלטיקו והנאיביות של ג'ירונה באו לידי ביטוי. אנחל קוראה הפציץ פנימה (78) וחוסה מריה חימנס ניצל יציאה רעה של השוער ונגח את השוויון הדרמטי (85). פתיחת עונה מאכזבת לאתלטיקו.

סביליה - אספניול 1:1

צפו בתקציר המשחק

לפני שנה בדיוק, שתי הקבוצות הללו נפגשו למחזור פתיחת העונה, במה שהיה משחק הבכורה של חורחה סמפאולי על הקווים של סביליה. זה נגמר ב-4:6 מטורף לאנדלוסים. הפעם קיבלנו משחק צנוע הרבה יותר: קלמן לנגלה כבש ראשון (26), לאו בפטיסטאו השווה לאורחת (35). בדקה ה-84 נותרו האנדלוסים בעשרה שחקנים, לאחר הרחקתו של אבר באנגה.

לגאנס - אלאבס 0:1

צפו בתקציר המשחק

הליגה הספרדית נפתחה עם משחק לא סקסי במיוחד שהוליד שער אחד. האורחת כמעט עלתה ליתרון בדקה ה-17. דייגו ריקו ביצע עבירה מוזרה במצב כמעט אבוד עבור לגאנס ואלאבס קיבלה פנדל. מאנו גרסיה בעט רע למרכז השער, השוער איבן סלאר תפס את הכדור. בדקה ה-24 כבשה לגאנס את השער. מיגל גררו בעט כדור חופשי, שפגע באחד משחקני החומה ושינה את הכיוון, השוער פרננדו פאצ'קו הדף לא מספיק טוב וזה הגיע אל גבריאל הברזילאי שדחק מקרוב פנימה את ה-0:1.

seperator

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully