וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ליברפול הביסה 0:3 את באיירן מינכן ב"אאודי קאפ"

השחקנים של יורגן קלופ נתנו הצגה ונהנו משערים יפים של סאדיו מאנה (7), מוחמד סלאח (34) ודניאל סטארידג' (84). הם ייפגשו בגמר את אתלטיקו מדריד, שעשתה מהפך וניצחה 1:2 את נאפולי

שחקני ליברפול חוגגים. AP
הצגה באליאנץ ארנה. שחקני ליברפול/AP

באיירן מינכן זכתה ב"אאודי קאפ" בשלוש מארבע המהדורות הקודמות של הטורניר אותו היא מארחת באליאנץ ארנה פעם בשנתיים. בפעם בה לא זכתה, היא הפסידה בגמר. אבל הערב (שלישי), הבווארים הפסידו כבר בחצי גמר טורניר ההכנה, 3:0 לליברפול, שנראתה מצוין ואפשרה למאמן שלה יורגן קלופ לחגוג במולדתו.

כבר בדקה השביעית סאדיו מאנה העלה את המייטי רדז ליתרון אחרי מתפרצת סוחפת ובדקה ה-34, הרכש החדש מוחמד סלאח נגח פנימה מקרוב בתום מבצע קבוצתי מהיר ונהדר. בין לבין, טיאגו אלקנטרה הספיק להיפצע ולרדת מהמגרש כבר בדקה ה-21 ושש דקות לסיום, דניאל סטארידג' נשלח בכדור עומק והקפיץ באומנות מעל השוער ופנימה (וגם נפצע במהלך השער והוחלף, כרגיל).

ליברפול תפגוש בגמר מחר את אתלטיקו מדריד, שניצחה במשחק המוקדם 1:2 את נאפולי. אחרי שיאן אובלק הדף פנדל של ארקדיוש מיליק בדקה ה-34, האיטלקים עלו ליתרון משער של חוסה קאייחון בדקה ה-56, כאשר הספרדי בעט מהאוויר בצורה יפה מתוך הרחבה. אלא שהקבוצה של דייגו סימאונה הצליחה להגיב לקראת הסיום. בדקה ה-72 אנטואן גריזמן מצא את פרננדו טורס ששלח עם עקב אקרובטי כדור לרשת של פפה ריינה. תשע דקות לסיום, לוסיאנו וייטו המשיך פנימה מקרוב כדור קרן וכבש את שער הניצחון. בדקה ה-90 הראה דייגו גודין שאצלו אין משחקי ידידות, קיצץ את עמנואלה ג'אקריני וראה כרטיס צהוב שני ואדום.

שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים. רויטרס
הקולצ'ונרוס עשו מהפך/רויטרס

* ווסטהאם סיימה ב-3:3 מביך משהו מול אלטונה מהליגה החמישית בגרמניה. צ'יצ'ריטו הרננדס, הרכש החדש של הפטישים, קבע עבורם שוויון בדקה ה-74 עם שער בכורה.

* פיורנטינה ניצחה 2:3 את בראונשוויג הגרמנית. פדריקו קייסה כבש צמד מוקדם עבור הקבוצה של פאולו סוזה (10, 12) ואחרי שהיא ספגה שוויון, ניקולה מילנקוביץ' הכריע (77).

* אטאלנטה הפתיעה את פטר בוס ובורוסיה דורטמונד עם ניצחון 0:1 משער של יוסיפ איליצ'יץ' בדקה ה-71.

* בירם כיאל ותומר חמד פתחו בהרכב ברייטון, שסיימה ב-0:0 מול ג'ירונה הספרדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully