וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: עסקת גוטליב על סף סיכום. לוזון לשחקנים: נשנה את השיטה העונה

24.7.2017 / 8:10

הצטמצמו הפערים עם בלם הפועל תל אביב, הירוקים צפויים להודיע בקרוב על הצטרפותו. הירש עשוי לעשות את הדרך ההפוכה. המאמן ממשיך עם השיטה מהמחנה. ממחר: חיפה תמכור מנויים לקהל הרחב

יח"צ - חד פעמי

עסקת אדי גוטליב מתקרבת לסיומה: אחרי שנרשמו פערים במשא ומתן עם בלם הפועל תל אביב, מכבי חיפה צפויה להודיע בקרוב על השלמת העסקה. בין הצדדים היו פערים של 150 אלף שקל לעונה, אולם הם התפשרו וההערכה היא שביממה הקרובה המועדון יודיע רשמית על הצטרפותו. כזכור, לוזון סימן את גוטליב בן ה-25 כבר לפני יותר מחודשיים כרכש הישראלי הבכיר שהוא רוצה לצרף להגנה. הוא אימן את השחקן בנבחרת האולימפית ובהפועל תל אביב, אותה עזב במקביל להודעה על הכניסה להליך הפירוק וחודש לפני ההצטרפות למכבי חיפה. בקיץ הנוכחי החליט לאחד כוחות שוב עם הבלם, הפעם בירוק, ולכן הפעיל לחץ על ההנהלה להחתים אותו. כזכור, ביום רביעי האחרון פרסמנו כי חיפה והפועל תל אביב סיכמו על העברת השחקן תמורת כשני מיליון שקל. שכרו של גוטליב צפוי לעמוד על כ-230 אלף יורו.

שחקן הפועל תל אביב אדי גוטליב. יוסי ציפקיס
בדרך לירוק. אדי גוטליב/יוסי ציפקיס

אתמול הייתה חיפה אמורה לערוך אימון ערב, אך גיא לוזון החליט להקדים אותו, מה שגרם לחלק מהזרים, ארנסט מאבוקה וגיורגי קוסטדינוב, לא לקחת בו חלק. השניים אמורים להצטרף היום לאימונים כשגם קאיו שנחת מוקדם יותר יצטרף. גארי קגלמאכר ואליסון דוס סנטוס נטלו חלק באימון. בגלל החיסורים, לוזון לא ערך משחקון פנימי. עד כה לוזון תרגל שיטה אחת במחנה ובאימונים בארץ: 4:3:3 ובהמשך הוא יתרגל גם שיטה עם שלושה בלמים. על פי שיחות של המאמן עם השחקנים, נראה כי הוא מתכוון לשנות את השיטה בעונה הבאה, לאחר שדבק ב-4:4:2 המסורתי שלו. בשיטה הנוכחית, לוזון בונה על גל אלברמן כקשר אחורי, כשגיורגי קוסטדינוב ושחקן נוסף - רועי קהת, גילי ורמוט או הזר שיגיע, ישחקו לפניו. ורמוט תורגל עד כה כקשר במרכז השדה, למרות שנראה שבהמשך ישחק גם באגף.

קאיו, אלירן עטר וניקיטה רוקאביציה יתחרו על מקום בצד שמאל, ואילו ורמוט, אופיר מזרחי ועמית זנטי יתחרו על מקום בימין. בהתקפה יש למאמן מספר אפשרויות, אבל הוא בונה בעיקר על עומר דמארי, שלא יהיה כשיר לפתיחת העונה, ועל עטר. שון ויסמן קיבל דקות ארוכות במחנה, אבל לוזון לא בונה עליו כשחקן הרכב וייתכן שיושאל בהמשך, כשגם מוחמד עוואד ומוחמד אבו פאני שמשחק במרכז הקישור עשויים לעזוב. חיפה תתארח בסוף השבוע בעכו אצל בני סכנין. בהיעדרו של דמארי, מי שעשוי לפתוח בחוד הוא עטר. מחר (שלישי) בערב תארח הקבוצה את הפועל ראשון לציון למשחק אימון בכפר גלים.

בינתיים, באימון קבוצת המנודים נוטלים חלק שבעה שחקנים: ארבעת השחקנים הזרים, שחר הירש, יניב בריק ואיסמעיל ריאן. בהפועל תל אביב מפעילים לחץ על הירש לחתום וייתכן מאוד שבקרוב הוא יצטרף לשורותיה. במקביל, השחקן בודק אופציה בחו"ל. למרות ההצעות מקפריסין, מארק ואליינטה צפוי לחזור לליגה הספרדית. הולמאר אייולפסון צפוי לצאת למספר ימי התרשמות בפאלרמו ואז נראה שיושאל לעונה. על פיטים עזמי וקמיל ואצק טרם הוגשה הצעה.

בנושא אחר: המועדון הודיע היום כי בתום ארבעה שבועות של חידוש ושדרוג מנויים, כ - 14,500 אוהדים כבר הבטיחו את מקומם. "כ-80 אחוז חידשו מכלל המנויים הקיימים", נמסר. מחר תיפתח המכירה לקהל הרחב. כאשר הצפי הוא לכ- 18,000 מנויים. המנוי כולל גם את משחקי גביע הטוטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully