וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מנצ'סטר יונייטד גברה על ריאל מדריד בפנדלים

אחרי שלושה ניצחונות במשחקי ההכנה בארצות הברית, השדים האדומים רשמו 1:1 מול אלופת אירופה נטולת רונאלדו. לינגארד כבש, קאסמירו איזן ובפנדלים, דה חאה הדף שתי בעיטות בדרך ל-1:2

מרואן פלאיני מנצ'סטר יונייטד עם קארים בנזמה ריאל מדריד. רויטרס
נפרדו כידידים. בנזמה ופלאיני/רויטרס

משחקי ההכנה של הקבוצות הגדולות באירופה נמשכים בכל פינה על הגלובוס והלילה (בין ראשון לשני), גברה מנצ'סטר יונייטד 1:2 בפנדלים על ריאל מדריד אחרי שוויון 1:1 בתום 90 דקות, במשחק שנערך באצטדיון של קבוצת הפוטבול סן פרנסיסקו פורטי ניינרס, בסנטה קלרה, קליפורניה.

עבור השדים האדומים היה זה משחק רביעי על אדמת ארצות הברית בקיץ הנוכחי ואחרי שהביסו את לוס אנג'לס גלאקסי וגברו על ריאל סולט לייק ובדרבי על מנצ'סטר סיטי, הם העניקו הפעם מנוחה בפתיחה ללא מעט כוכבים, כאשר דויד דה חאה, פול פוגבה, אנדר הררה ושחקני הרכש ויקטור לינדלוף ורומלו לוקאקו עלו מהספסל עם פתיחת המחצית השנייה. מנגד, זינדין זידאן פתח עם קארים בנזמה וגארת' בייל, ששיחקו מחצית אחת וללא כריסטיאנו רונאלדו, שכלל לא נכלל בסגל.

אל ההפסקה ירדה יונייטד ביתרון, לאחר שבתוספת הזמן אנתוני מרסיאל ביצע מהלך נהדר והשאיר את ג'סי לינגארד מול שער ריק, בדרך ל-0:1 קל. שש דקות בלבד אחרי שעלה למגרש, הררה נאלץ לצאת בגלל פציעה ובדקה ה-69 לינדלוף הכשיל בגסות ברחבה את הרכש החדש של ריאל, תאו הרננדז וקאסמירו ניצל זאת כדי להפציץ מהנקודה הלבנה לרשת העליונה את השוויון. הקבוצות הלכו לפנדלים, שם כיכבו בעיקר שני השוערים הספרדים, דה חאה וקיקו קאסייה, שנכנס במחצית במקום קיילור נבאס. כל אחד מהם הדף שתי בעיטות, כאשר בבעיטה החמישית דיילי בלינד כבש עבור יונייטד ואילו קאסמירו שלח הפעם את הכדור שלו למשקוף. זו הייתה ההחמצה הרביעית של ריאל מתוך חמישה פנדלים והיא קבעה ניצחון ליונייטד.

המשחק הבא של מוריניו יהיה לא פחות מסקרן, בלילה שבין רביעי לחמישי מול ברצלונה. את ריאל הוא יפגוש שוב בסופרקאפ האירופי, ב-8 באוגוסט. הבלאנקוס ישחקו בבוקר חמישי (6:35 שעון ישראל) מול מנצ'סטר סיטי ומשם ימשיכו לקלאסיקו נגד בארסה ולמשחק האולסטאר של ה-MLS.

* ג'מייקה העפילה הלילה לגמר גביע הזהב אחרי שהפתיעה את מקסיקו עם 0:1 משער דרמטי של קמאר לורנס בדקה ה-88. שחקן ניו יורק רד בולס שלח כדור נפלא לחיבורים והימם את האלופה היוצאת. הג'מייקנים ינסו לזכות כעת בתואר בפעם הראשונה בתולדותיהם והם ייפגשו בגמר את ארצות הברית.

עוד בנושא:

סוף הסאגה או פרובוקציה? פיקה צייץ: "ניימאר נשאר בברצלונה"
לאונרדו בונוצ'י: "המשימה היא להחזיר את מילאן למקומה הטבעי"
חודשיים אחרי שפרש: פיליפ לאהם זכה לראשונה בתואר שחקן השנה בגרמניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully