וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: בן שהר נוטה ללכת לניתוח, פקהארט לא צפוי להיכלל בסגל ברביעי

23.7.2017 / 15:16

החלוץ עבר צילומים ובדיקות מקיפות שלאחריהן יחליט האם ללכת לניתוח או לשיקום ללא התערבות כירורגית. הרכש הצ'כי יחזור לארץ רק בשלישי וצפוי להיכלל בסגל רק למשחק הגומלין מול לודוגורץ

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל באר שבע מתכוננת למשחק מול לודוגורץ במוקדמות ליגת האלופות, כשבמקביל בצוות הרפואי עובדים קשה כדי להתמודד עם מכת הפציעות הלא פשוטה שפקדה את הקבוצה. בן שהר עבר היום (ראשון) צילומים ובדיקות מקיפות נוספות בבית חולים רמב"ם ולאחריהן יחליט סופית האם ללכת לניתוח או לשיקום שלא כולל התערבות כירורגית.

בשלב זה, לפי גורמים בהפועל באר שבע, הנטייה הן של המועדון והן של השחקן היא ללכת לפתרון של ניתוח. זה יקרה ככל הנראה בטווח של כמה ימים (עד שבוע מקסימום) אם אכן החלוץ יחליט על ניתוח. בכל מקרה שהר צפוי להיעדר כמה חודשים ולחזור רק לקראת סוף שנת 2017.

בן שהר שחקן הפועל באר שבע יוצא מבית חולים רמב"ם. שלומי גבאי
בן שהר ברמב"ם/שלומי גבאי

בעניין אחר: החלוץ הצ'כי תומאש פקהארט יחזור לארץ ביום שלישי אחרי שקיבל כמה ימים לסדר את דבריו. פקהארט לא צפוי להיות בסגל למשחק הראשון מול לודוגורץ וככל הנראה ייכלל בסגל רק במשחק הגומלין. בבאר שבע מרוצים מאוד מחתימת פקהארט ובעיקר מהעובדה שהצליחו לצרפו מבלי לוותר על העקרון לפיו המועדון לא מכליל בחוזי השחקנים סעיף יציאה. "גם קואנקה וגם טוני וואקמה וגם אחרים רצו סעיף יציאה", הסביר גורם במועדון, "אי אפשר לעשות איפה ואיפה. אלונה הבהירה לפקהארט שאם לא יירד מהדרישה היא תרד מהעסקה כולה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
בן שהר שחקן הפועל באר שבע יוצא מבית חולים רמב"ם עם אמו בתיה סהר. שלומי גבאי
בן שהר שחקן הפועל באר שבע יוצא מבית חולים רמב"ם עם אמו בתיה סהר/שלומי גבאי
בן שהר שחקן הפועל באר שבע יוצא מבית חולים רמב"ם. שלומי גבאי
בן שהר/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully