וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפער בין מכבי חיפה לאדי גוטליב: 150 אלף שקל לעונה

23.7.2017 / 10:28

במועדון מנסים לסגור עם הבלם שנמצא בארץ, לו הוצע הסכם דומה לחוזה של עומרי בן הרוש. קגלמאכר שב לישראל ויתאמן עם הקבוצה. במועדון מאשרים: "מיז'ייבסקי מועמד, יש אופציה נוספת"

יח"צ - חד פעמי

מכבי חיפה ממשיכה לנהל משא ומתן עם אדי גוטליב, במטרה לצרפו מהפועל תל אביב. כזכור, ביום רביעי קיבלו הירוקים אישור לנהל עם השחקן משא ומתן לאחר שהתברר שסכום הרכישה של השחקן מהאדומים יעמוד על כשני מיליון שקלים. הפער בין הירוקים לגוטליב, שנמצא בישראל, עומד כרגע על כ-150 אלף שקל לעונה. הירוקים הציעו חוזה לשלוש שנים, והעמידו לרשותו תנאים דומים לזה שקיבל עומרי בן הרוש. "גוטליב יהיה בחודש הבא בן 25. זה אחד החוזים המשמעותיים בקריירה שלו ובניגוד לבן הרוש הוא נמצא באמצע הקריירה. הוא קיבל ברוסיה תנאים טובים בהרבה, וסביר שהוא ינסה להוציא את החוזה הטוב ביותר ממכבי חיפה", אמר גורם הבקיא בפרטי העסקה.

מי שממתין להתפתחויות בעסקה הוא הבלם גארי קגלמאכר. כזכור, בשבוע שעבר פרסמנו כי המגן האורוגוואי מאוכזב ממעמדו לאחר שהבין שבכוונת לוזון לצרף את גוטליב עליו הוא בונה כשחקן הרכב. השחקן לא פתח במשחקי ההכנה ולא חזר עם הקבוצה לארץ, אך שב בסוף השבוע יחד עם הזר הברזילאי קאיו (ערכו סידורים אישיים עם משפחתם לפני החזרה לאימונים בישראל) ויערוך היום אימון עם הקבוצה.

עוד בנושא:

מכבי חיפה נחתה בארץ. מסתמן: שלושה שחקנים ישוחררו מהסגל
מכבי חיפה: "אפשר להפסיד, אבל לא ככה. נראינו קטסטרופה"
הכנה: סיגמה אולומוץ הביסה את מכבי חיפה 0:5

גארי קגלמאכר שחקן מכבי חיפה. מגד גוזני
ממתין להתפתחויות. גארי קגלמאכר/מגד גוזני

ומי הזר האחרון שיגיע? הקשר הפולני אדריאן מיז'ייבסקי עדיין נמצא ברשימת המועמדים. במועדון רוצים לבחון שהקשר בן ה-30, שמאז 2014 שיחק בליגות בסעודיה ואיחוד האמירויות תמורת שכר מפתה, עדיין "רעב" להצליח תמורת שכר נמוך יותר. "מיז'ייבסקי הוא אחד המועמדים שלנו, ויש גם אופציה נוספת", אמרו אתמול בחיפה. "אנחנו רוצים להביא את השחקן שהכי יתאים למשבצת הזאת. לא נצרף שחקן שלא ישדרג אותנו".

גוסטבו בוקולי ממשיך להעביר את אימונים קבוצת ה"מנודים". ישנו ניסיון לסגור את עסקת הולמאר איולפסון לפאלרמו, כשקמיל ואצק, פיטים עזמי ומארק ואליינטה שמחזיקים במספר הצעות טרם שוחררו בשל הדרישה לקבל את מלוא השכר שלהם מהקבוצה. שחר הירש ממשיך להתאמן ומקווה לסגור בקרוב בהפועל עכו או בהפועל תל אביב, כשסוכנו בודק גם הצעה מעבר לים.

עוד באותו נושא

מכבי חיפה נחתה בארץ. מסתמן: שלושה שחקנים ישוחררו מהסגל

לכתבה המלאה
הולמאר איולפסון מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
בדרך לסיציליה? הולמאר איולפסון/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully