וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פאניוניוס תפגוש את נציגת הכיבוש, שוג'אי וחאג'ספי לא ישחקו"

התקשורת האיראנית דיווחה בחשק על ההיעדרות הצפויה של השניים נגד מכבי תל אביב. החיסרון של שוג'אי יהווה מכה קשה לפאניוניוס. חברו לקבוצה: "הוא ההשראה שלנו"

שחקן נבחרת איראן, מסעוד שוג'אי. GettyImages
הכוכב הבלתי מעורער של פאניוניוס. שוג'אי/GettyImages

בעוד בתקשורת היוונית עדיין מורגש נמנום בכל הנוגע לאספקט הפוליטי של צמד המשחקים בין מכבי תל אביב לפאניוניוס, בתקשורת האיראנית כבר מוכנים. בקבוצה היוונית משחקים שני איראנים, אבל הצפי הוא שהם לא ישתתפו במפגשים עם היריבה הישראלית. באחת מסוכניות הידיעות האיראניות כתבו הבוקר: "ההגרלה קבעה שפאניוניוס תפגוש את נציגת שלטון הכיבוש הציוני ושוג'אי וחאג'ספי לא ישתתפו בהתמודדות הבאה".

בשנה שעברה אלקמאר ההולנדית הודיעה שאלירזה ג'הנבאחש לא יכלל בסגל שלה בשני המשחקים נגד מכבי תל אביב, וכנראה שפאניוניוס תוציא הודעה דומה בנוגע למסעוד שוג'אי ואחסן חאג'ספי.

מבחינת הקבוצה היוונית מדובר במכה של ממש. חאג'ספי, מגן שמאלי בן 27, הגיע לפני פחות מחודש וכבר משמש כשחקן הרכב, אבל ההיעדרות שלו יכולה לעבור בשלום מבחינת פאניוניוס. שוג'אי לעומת זאת, נחשב למנוע של הקבוצה בחלק הקדמי והוא ייחסר מאוד.

עוד בנושא:

שביעות רצון במכבי תל אביב: "הדברים מתחברים"
פאניוניוס ניצחה את גוריצה גם במשחק החוץ ומחכה למכבי תל אביב
קואנקה צפוי להחמיץ את שני המשחקים של באר שבע עם לודוגורץ

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. יוסי ציפקיס
הפוליטיקה תהיה לטובת מכבי תל אביב במקרה הזה/יוסי ציפקיס

שוג'אי בן ה-33 שיחק ארבע שנים באוסאסונה - כולן בליגה הבכירה בספרד. הוא הגיע לפאניוניוס בקיץ שעבר בתיווכו של בן ארצו קארים אנספריד (נמכר לאולימפיאקוס בינואר) ולמרות גילו המתקדם, הפך לשחקן הכי חשוב של פאניוניוס באופן מיידי.

את העונה שעברה שוג'אי סיים עם 4 שערים ו-6 בישולים, ואתמול אחרי ה-2:3 על גוריצה, יורגוס מסוראס שכבש את השער הראשון אמר: "מסעוד נהדר, הוא מביא השראה למשחק שלנו ואנחנו נעזרים בה".

המאמן מיכאליס גריגוריו אמר אתמול המאמן ש"מכבי תל אביב פייבוריטית נגדנו, אבל עד עכשיו אנחנו נראים טוב ושום דבר לא נגמר לפני שהוא מתחיל". אבל בלי מסעוד שוג'אי יהיה לו קשה מאוד. איך אמר השבוע סוכנו היווני? "אם מסעוד לא יכול לשחק נגד קבוצה ישראלית, לפאניוניוס כדאי להתפלל חזק מאוד שרייקיאוויק תפתיע את מכבי תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully