וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אלי דסה לא התאמן, בספק לגומלין מול רייקיאוויק

16.7.2017 / 17:43

המגן סוחב פציעה מנבחרת ישראל והוא הצטרף לרשימת פצועים הכוללת גם את שני הבלמים טל בן חיים וייגור פיליפנקה. אם אלי דסה לא יוכל לשחק יובל שפונגין יחליפו בהרכב של הצהובים

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

אלי דסה נעדר היום (ראשון) מאימון מכבי תל אביב בשל פציעה והוא מצטרף אל שני הבלמים טל בן חיים וייגור פיליפנקה שנמצאים בספק למשחק מול רייקיאוויק ביום חמישי (1:3 לצהובים במשחק הראשון).

דסה סוחב פציעה במפשעה מהנבחרת וכל פרק זמן מסוים היא חוזרת ומציקה למגן הימני שהיום כאמור כלל לא התאמן. במידה שדסה לא יוכל לשחק, יחליף אותו יובל שפונגין שנמצא בסגל לכל המשחקים האחרונים וג'ורדי קרויף מאוד מעריך אותו. מכבי תל אביב תמריא לאיסלנד ביום שלישי אחר הצהריים בטיסה שתארך יותר משמונה שעות.

שחקן מכבי תל אביב אלי דסה. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
שפונגין נערך להחליפו. דסה/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

מכבי תל אביב הוציאה אחר הצהריים הודעת הבהרה באשר לסיבוב הבא. בהודעה נכתב: "לאחר תוצאות הגרלת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, הודיעה אופ"א כי במידה וגוריצה תדיח את פאניוניוס (2-0 ליוונים במשחק הראשון שנערך ביוון) ויעפילו שלב, היא תארח את משחק הבית באצטדיון בלובליאנה.

בהמשך ההודעה נכתב: "במקרה שדומז'אלה, הנציגה השנייה של סלובניה (ניצחה2-1 בחוץ) תעפיל גם היא לסיבוב השלישי, תוחלף הביתיות במשחק עם המנצחת בין מכבי ת"א לק.ר ריקיאוויק כך שהמשחק הראשון יערך בסלובניה ביום חמישי ה-27.7 והגומלין ב-3.8 בנתניה / ריקיאוויק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully